برنامه‌های دهه فجر مردم‌محور برگزار شود
کد خبر: 4032444
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰

برنامه‌های دهه فجر مردم‌محور برگزار شود

استاندار کردستان با تأکید بر مردمی بودن برنامه‌های اجرایی دهه فجر گفت: مردمی برگزار شدن جشن‌های دهه فجر میزان اثرگذاری این برنامه‌ها را بیشتر خواهد کرد.

اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان، امروز، ۱۰ بهمن‌ماه در نشست نهایی ستاد دهە فجر استان کردستان اظهار کرد: با گرامیداشت آغاز چهل‌و‌چهارمین بهار انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: امیدواریم در سایه الطاف الهی این شجرە طیبە کە نتیجه روشنگری و روشنفکری امام و ملت ایران بوده است، روزبەروز پرثمرتر شود.

وی با تأکید بر مردمی بودن برنامه‌های اجرایی دهه مبارک فجر افزود: مردمی برگزار شدن برنامەهای دهه فجر میزان اثرگذاری این برنامه‌ها را بیشتر خواهد کرد.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه با ایجاد خلاقیت، بروزرسانی و استفادە از تجربیات گذشتە می‌توان برنامەهای بهتری را برای این ایام تدارک دید، بیان کرد: برای مردمی‌شدن برنامه‌ها منتظر نباشیم تا مردم دست به کار شوند بلکه زمینه حضورشان را در برنامه‌ها به بهترین شکل فراهم کنیم.

وی افزود: ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت‌ دهە فجر به منظور جلوگیری از غفلت و فراموش شدن اهداف و آرمان‌های امام و انقلاب برگزار می‌شود تا در صورتی که از مسیر انقلاب انحرافی صورت گرفت آن را اصلاح و انطباق ایجاد شود.

زارعی‌کوشا با بیان اینکه در میان برنامه‌های اعلامی دهه فجر از سوی دستگاه‌های مختلف جای بیانیه گام دوم انقلاب خالی بود، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب یک منشور مهم، یک بیانیه کاملاً راهبردی و برنامه‌ای است که رهبر معظم انقلاب با بینش عالی و نگاه متعالی و افق‌های بلندی که برای کشور و جهان اسلام ترسیم می‌کنند برای چهل سال دوم انقلاب تبیین کرده و ابلاغ فرمودند.

استاندار کردستان با تأکید بر اینکه دستگاەهای فرهنگی از جملە آموزش‌و‌پرورش، حوزە هنری، فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاەها باید محورهای بیانیە گام دوم انقلاب را برای دانش‌آموزان و دانشگاهیان تبیین کنند، افزود: از رسانەها، دانشگاە‌ها و صدا و سیما درخواست می‌شود کە اهداف بیانیە گام دوم انقلاب بررسی، تبیین و راە‌های رسیدن بە آن مشخص شود.

وی در پایان یادآور شد: دو سال از صدور بیانیە گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری می‌گذرد، اما در حد شعار باقی ماندە است لذا باید اهداف و محورهای بیانیە گام دوم انقلاب باید با عمل همراە شود.

انتهای پیام
captcha