خوش‌بینی و امیدبخشی؛ روح حاکم بر بیانیه گام دوم انقلاب
کد خبر: 4032213
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
حجت‌الاسلام امینی بیان کرد:

خوش‌بینی و امیدبخشی؛ روح حاکم بر بیانیه گام دوم انقلاب

مدیر جامعة‌الآیات الکریمة استان قم با توجه به اینکه در همه امور باید به خداوند متعال توکل کنیم و به آینده خوش‌بین باشیم، گفت: روح این بیانیه حکایت از ایمان به خدا و اهل‌بیت(ع) دارد و از خوش‌بینی، امیدبخشی و اعتماد به امت به ویژه جوانان سرشار است.

حجت‌الاسلام والمسلمین قادر امینی، مدیر جامعة‌الآیات الکریمة استان قمبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی موسسه جامعةالایات، حجت‌الاسلام والمسلمین قادر امینی، مدیر جامعة‌الآیات الکریمة استان قم در آستانه چهل و سومین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: سفارش امام زمان(عج) مبنی بر اینکه «فقهای عادلی که مخالف هوای نفسشان هستند، جانشینان ما هستند و در حوادثی که برایتان پیش می‌آید به آنها مراجعه کنید»، همیشه در ذهن و قلب ما نقش بسته است لذا بر خود لازم می‌دانیم از فقیهی که امروز مورد تأیید علمای جهان اسلام و حتی ادیان دیگر است، تبعیت داشته باشیم، چراکه هر جا از مقام معظم رهبری تبعیت شده به موفقیت‌های چشمگیر و قابل توجهی نائل آمده‌ایم.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان قم با توجه به صدور بیانیه گام دوم انقلاب، افزود: با نیم نگاهی به این بیانیه در می‌یابیم که این بیانیه یکی از  بهترین، جامع‌ترین و پرمحتواترین پیام‌هایی است که رهبری معظم در سال‌های اخیر صادر کرده‌اند.

وی ادامه داد: هنگامی که اهل فن، این بیانیه را مطالعه می‌کنند، خود به خود متوجه مبانی عمیق دینی به کار رفته در آن می‌شوند و این امر نشان می‌دهد رهبر حکیم با تجربه، تقوا و بصیرتی که دارند، این بیانیه را قلم زده‌اند.

امینی با توجه به اینکه در همه امور باید به خداوند متعال توکل کنیم و به آینده خوش بین باشیم، گفت: روح این بیانیه، حکایت از ایمان به خدا و اهل‌بیت(ع) دارد و از خوش‌بینی، امیدبخشی و اعتماد به امت به ویژه جوانان سرشار است.

وی تأکید کرد: خطاب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برای همه اقشار است و اینطور نیست که مخاطب خاصی داشته باشد. مرد و زن، کودک و بزرگ، دانشجو و طلبه، مسئولان، کارمندان و کارگران، همه و همه از هر صنفی با سرلوحه قرار دادن این بیانات، می‌توانند در کنار یکدیگر، برای رسیدن به اهداف امام خمینی(ره)، گام‌های مثمرثمری بردارند.

امینی با تأکید بر مطالعه کامل این بیانیه، تصریح کرد: عصر جدیدی شروع شده که لازمه گذر از این عصر، داشتن راهبردهای جدید است که.

وی بیان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب با دقت و ریزبینی مسیر را برای رسیدن به آنچه که انقلاب اسلامی و حتی همه پیامبران الهی برای آن مقدمه چینی کرده بودند، روشن کرده و امیدست با اجرایی شدن آن، هرچه سریع‌تر زمینه فرارسیدن به هدف نهایی و غایی یعنی اقامه حکومت عدل الهی بر روی زمین مهیا شود.

انتهای پیام
captcha