قابلیت‌های نظام در برنامه‌های دهه فجر مورد توجه قرار گیرد
کد خبر: 4032210
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

قابلیت‌های نظام در برنامه‌های دهه فجر مورد توجه قرار گیرد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه ما باید قابلیت‌های نظام جمهوری اسلامی را که ملت ما را از همه دنیا متمایز کرده است برجسته کنیم، گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای استحکام بخشی در جامعه است.

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز ۹ بهمن ماه در نشست ستاد دهه فجر استان ضمن تقدیر از اهتمام جدی برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر و تبیین دستاوردهای انقلاب، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنان اخیر خود به صورت مکرر بر امیدآفرینی در مقابله با طرح دشمن برای ناامیدی تاکید دارند.

سردار معروفی تصریح کرد: هدف دشمن ایجاد انشقاق بین نظام، حاکمیت و مردم یعنی ولایت، امت و تزلزل در جامعه ما است بنابراین دهه فجر بهترین فرصت برای استحکام بخشی در جامعه است.

وی با بیان اینکه استحکام بخشی به وجود نمی‌آید مگر با امید آفرینی، افزود: در امیدآفرینی ما باید قابلیت‌های نظام جمهوری اسلامی را برجسته کنیم. ما نمی‌توانیم حقیقت انقلاب اسلامی را به دلیل مشکلات اقتصادی نادیده بگیریم و فهرست بزرگی از این قابلیت‌ها که کشور و ملت ما را از همه دنیا متمایز کرده است، باید عنوان شود.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان در ادامه به بیان مصادیق قابلیت‌های نظام پرداخت و گفت: هوشمندی ملت بزرگ ایران باید در بحث وحدت مطرح شود. ملت ما هوشمند است و هرکجا منافع ملی و اعتقاداتشان در خطر باشد از هر گروه، مذهب و حزبی که باشند در یک مسیر قرار می‌گیرند و از انقلاب و حیثیت خود دفاع می‌کنند.

معروفی به شرایط کرونایی نیز اشاره کرد و افزود: در این شرایط مردم نمی‌توانند دور هم جمع شوند بنابراین باید یک نهضت تبیین فعال شود و هر کسی در اداره خود این کار را انجام دهد و حقیقت‌ها و خروجی انقلاب اسلامی را مطرح کنیم.

وی با اشاره به فرمان رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیینی، گفت: جهاد تبیین باید با اصول و معیارهای مشخص شده در پیروزی‌های انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن‌ انجام شود و ابلاغ ما به تمام پایگاه‌های بسیج و گردان‌ها جهاد تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه در مجموعه سپاه ۲۰۰ برنامه شاخص در دهه فجر در استان برگزار می‌شود، ادامه داد: کمک مومنانه، آبرسانی، جشنواره سرود ملی فجر، نشست‌های روشنگری در گام دوم انقلاب اسلامی، یادواره خانگی شهیدان، اردوهای جهادی در جنوب و شرق استان، نشست‌های بصیرتی و اهدا جهیزیه از جمله برنامه‌های این دهه است.

انتهای پیام
captcha