نقش‌آفرینی هیئت‌های اندیشه‌ورز برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب
کد خبر: 4028311
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷

نقش‌آفرینی هیئت‌های اندیشه‌ورز برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی عنوان کرد: مهم‌ترین وظیفه بسیجیان توجه به بیانیه گام دوم و دغدغه‌های مقام معظم رهبری است و باید با تقویت هیئت‌های اندیشه‌ورز برای ترسیم و عملیاتی کردن آینده‌ای درخشان برای انقلاب نقش‌آفرینی کنند‌.

سردار محسن کریمی، فرمانده ساه استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سردار محسن کریمی، چهارشنبه، 22 دی در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای کارمند استان مرکزی در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه مرکزی برگزار شد، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با مردم قم از اهمیت غیرت دینی سخن گفتند که این موضوع نشان‌دهنده اهمیت مسئله غیرت دینی است. بنابراین می‌توان گفت که عامل نجات کشور در بحران‌ها و کسب موفقیت‌های بزرگ غیرت دینی بوده است.

وی تصریح کرد: از دیدگاه مقام معظم رهبری مهم‌ترین شاخصه مکتب شهید سلیمانی صداقت و اخلاص است به طوری که هر زمان در 42 سال گذشته با صداقت و اخلاص حرکت کردیم بزرگترین موفقیت‌ها حاصل شد به همین سبب این دو مؤلفه باید مورد توجه باشد.

سردار کریمی ادامه داد: دفاع مقدس و 8 سال مجاهدت رزمندگان همانند گنجی گرانبها است که هر میزان از این گنج عظیم بهره می‌بریم راه و مسیر موفقیت بهتر هموار می‌شود و پیروزی‌های بزرگ جبهه مقاومت و دستاوردهای انقلاب نیز برگرفته از الگو گرفتن دفاع مقدس است بنابراین باید این فرهنگ بسیار ارزشمند در همه حوزه‌ها بهره‌برداری و مورد توجه قرار گیرد.

کریمی تصریح کرد: در انقلاب اسلامی حماسه‌های بسیاری انجام شد که نشان دهنده غیرت دینی ملت است و بزرگترین حماسه دفاع مقدس بود و رزمندگان و شهدا در کنار مردم با مجاهدت‌ و غیرت دینی سبب افتخار، موفقیت و سربلندی برای کشور شدند.

وی افزود: یکی از شاخصه‌های مهم دفاع مقدس فرهنگ و روحیه بسیجی است به طوری که فرهنگ بسیج در دفاع مقدس توانست کارآمدی خود را اثبات کند و در 42 سال گذشته این فرهنگ علاوه‌بر خنثی کردن تهدیدات علیه نظام دستاوردهای بسیار در حوزه‌های مختلف داشته است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: انقلاب اسلامی به برکت فرهنگ و تفکر عاشورایی و ایثارگری ملت ایران در اوج عزت و اقتدار است به طوری که اگر تفکر عاشورا و شهادت‌طلبی در هر جامعه‌ای ترویج پیدا کند آن جامعه شکست نمی‌خورد و تسلیم نمی‌شود.

کریمی ادامه داد: امروز باید در گام دوم انقلاب اسلامی سطح ایدئولوژیک را با قوت ادامه دهیم و جهاد تمدنی ایجاد شود که لازمه آن تشکیل دولت اسلامی است و باید ارزش‌های انقلابی و اسلامی در همه حوزه‌های کشور طنین‌انداز شود.

وی بیان کرد: بسیج در همه برنامه‌ها به دنبال الگوسازی و ساخت ایرانی قوی است که این هدف با عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و ارزش‌های اسلامی در بخش‌های مختلف کشور تحقق می‌یابد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی عنوان کرد: مهم‌ترین وظیفه بسیجیان توجه به بیانیه گام دوم و دغدغه‌های مقام معظم رهبری است و باید با تقویت هیئت‌های اندیشه‌ورز برای ترسیم و عملیاتی کردن آینده‌ای درخشان برای انقلاب نقش‌آفرینی کنند‌.

کریمی خاطرنشان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی در جهان اسلام نماد امید و استقامت است، یکی از اقدامات شهید سلیمانی امت‌سازی برای اعتلای مکتب اسلام ناب محمدی بود به همین سبب با تشکیل هسته‌های مقاومت انقلاب اسلامی را به دنیا صادر کرد.

انتهای پیام
captcha