ویژه برنامه ولادت حضرت زهرا(س) در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 4027836
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷

ویژه برنامه ولادت حضرت زهرا(س) در البرز برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری البرز از آغاز به کار ستاد گرامیداشت هفته زن و روز مادر خبر داد و گفت: برای ایام ولادت دختر پیامبر(ص) ویژه برنامه‌های متنوعی در استان اجرا می‌شود.

مریم اسماعیلی فرد مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری البرز

به گزارش ایکنا از البرز، مریم اسماعیلی‌فرد، مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری البرز، صبح امروز، 21 دی‌ماه در جمع مشاورین امور بانوان و خانواده دستگاه‌ها به‌عنوان اعضای ستاد گرامیداشت هفته زن و روز مادر در استان البرز، اظهار کرد: برنامه‌های تدوین شده در سه سطح درون دستگاهی، بین دستگاهی و عموم مردم و در قالب موضوعی فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: ضروری است از مناسبت مبارک پیشرو و قرابت آن با ایام پیروزی انقلاب اسلامی جهت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه زنان استفاده کنیم و برنامه‌ریزی و اجرا با مشارکت مردم و برای مردم انجام شود و دستگاه‌های دولتی نقش میانداری ایفا کنند.

مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری البرز متذکر شد: از جمله برنامه‌های این هفته به تأسی از بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) ترویج سنت احسان و همدلی با گروه‌های کمتر برخوردار و آسیب‌پذیر زنان و دعوت عموم بانوان به خیرات ماندگار است و برنامه‌ها با رعایت عدالت توزیعی در سطح استان اجرا خواهد شد.

وی متذکر شد: هفته گرامیداشت مقام زن و خانواده دوم تا هشتم بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود و تاکنون اجرای هفت برنامه بزرگ عمومی، ۱۰ برنامه بین دستگاهی و ۷۱ برنامه دستگاهی ویژه این ایام نهایی شده است.

انتهای پیام
captcha