بازدید مدیرکل تبلیغ معاونت قرآن ارشاد از مراکز قرآنی قشم
کد خبر: 4025854
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵

بازدید مدیرکل تبلیغ معاونت قرآن ارشاد از مراکز قرآنی قشم

مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر یک روزه به منطقه آزاد قشم از ظرفیت‌ها و مراکز قرآنی قشم بازدید و در جریان برنامه‌ها و طرح‌های قرآنی این جزیره قرار گرفت.

بازدید مدیرکل تبلیغ معاونت قرآنی ارشاد از ظرفیت‌ها و مراکز قرآنی قشم

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حامد منیری،‌ مدیر کل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد به منظور ظرفیت‌سنجی و توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی در منطقه آزاد قشم سفر یک روزه‌ای به این جزیره داشت و طی آن از انجمن قرآن و عترت در روستای کوویی بازدید کرد.

حامد منیری در حاشیه این بازدید ضمن قدردانی از اقدامات انجام گرفته در این موسسه قرآنی خواستار استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در توسعه و ترویج برنامه‌های قرآنی شد.

وی همچنین از تلاش‌های صادقانه همه مسئولان قرآنی منطقه آزاد قشم قدردانی کرد و گفت: قرآن در منطقه آزاد قشم حضور قوی و زنده‌ای دارد و تناسب دارد که برای ترویج و اثرگذاری فعالیت‌های قرآنی، خلاقیت‌های نوآورانه در حوزه تبلیغ و ترویج در اولویت قرار گرفته شود.

مدیرکل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد در ادامه حضور یک روزه خود در منطقه آزاد قشم به همراه شیخ محمدعلی امینی، از علمای برجسته اهل سنت استان هرمزگان از دارالقرآن مرحوم محمود امینی طبلی واقع در روستای طبل بازدید به عمل آورد و در جریان فعالیت‌ها و‌ برنامه‌های قرآنی این مرکز قرآنی قرار گرفت.

در ادامه برنامه‌های این سفر به روستای رَمکان که یکی از روستاهای توابع بخش مرکزی قشم است رفت و از مدرسه قرآنی امام شافعی بازدید و در جریان برنامه‌های قرآنی یکی از مدارس دینی اهل سنت قرار گرفت.

مدیرکل تبلیغ و ترویج همچنین به روستای کوشه که یکی از قدیمی‌ترین روستاها در 37 کیلومتری جزیره قشم است رفت و از دارالقرآن فاطمه الزهرا(س) و محفل قرآنی مسجد این روستا بازدید به عمل آورد.

حامد منیری پس از بازدید مراکز قرآنی با آقای مهدی زارعی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم دیدار کرد؛ در این دیدار دو طرف بر تعامل سازنده دستگاه‌های فرهنگی مدیران قرآنی منطقه آزاد قشم و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کردند و خواستار ارتقا کیفیت سطح همکاری‌های دو جانبه در حوزه قرآن و عترت شدند.

انتهای پیام
captcha