داوری رویداد ملی استارتاپی مذهبی و قرآنی در اردبیل پایان یافت
کد خبر: 4023944
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴

داوری رویداد ملی استارتاپی مذهبی و قرآنی در اردبیل پایان یافت

معاون فرهنگی اداره ورزش و جوانان استان اردبیل، از داوری رویداد ملی استارتاپی مذهبی و قرآنی با انتخاب نفرات برتر خبر داد.

رویداد قرآنیبه گزارش ایکنا از اردبیل، وحید فروهر، معاون فرهنگی اداره ورزش و جوانان استان اردبیل، ششم دی‌ماه، در اختتامیه رویداد ملی استارتاپی مذهبی و قرآنی اردبیل، اظهار کرد: اولین رویداد استارتاپی مذهبی و قرآنی به همت موسسه ندای آیه‌های نور با همکاری معاونت فرهنگی و امور جوانان و با مشارکت مرکز شتابدهی تیک آپ برگزار شد.

فروهر افزود: در این رویداد که اولین رویداد مجازی مذهبی و قرآنی در شمال‌غرب محسوب می‌شود، ۵۵ نفر ثبت‌نام کننده داشت که بعد از برگزاری ۳ کارگاه در موضوعات مرتبط از جمله کارآفرینی و مذهبی و با نظر منتوران ۱۲ تیم به مرحله نهایی و داوری راه پیدا کردند.

وی بیان کرد: این رویداد در محورهای سبک زندگی اسلامی، گردشگری مذهبی، تولید محتوا و رسانه های مذهبی، اقتصاد اسلامی، معماری و هنرهای اسلامی، وب و اپلیکیشن های قرآنی و مذهبی و طراحی مد و لباس مذهبی با هدف راه‌اندازی کسب و کار بر اساس ارزش‌ها و باورهای دینی و مذهبی و شناسایی استعدادها و ایده‌های نوآورانه و خلاقانه جوانان در زمینه قرآن و مذهب بود.

معاون فرهنگی و امور اداره ورزش و جوانان استان اردبیل، ادامه داد: در این رویداد مذکور علاوه بر استان اردبیل شرکت‌کنندگانی از استان‌های تهران، تبریز، گیلان و اصفهان نیز حضور داشتند و ایده‌ها پس از داوری توسط اساتید علمی و دانشگاهی نفرات برتر انتخاب و مقرر شد تا طی مراسمی از نفرات برگزیده تجلیل به عمل آید.

انتهای پیام
captcha