اعلام فراخوان طرح‌ کسر خدمت سربازی با موضوع علوم دفاع مقدس در البرز
کد خبر: 4013407
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴

اعلام فراخوان طرح‌ کسر خدمت سربازی با موضوع علوم دفاع مقدس در البرز

فراخوان طرح‌های کسر خدمت سربازی با موضوعات علوم و معارف دفاع مقدس ویژه دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا و طلاب سطح سه حوزه علمیه و بالاتر در البرز منتشر شد.

 طرح‌ کسر خدمت سربازی با موضوع علوم دفاع مقدس در البرز

به گزارش ایکنا از البرز، فراخوان طرح‌های کسر خدمت سربازی با موضوعات علوم و معارف دفاع مقدس ویژه دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا و طلاب سطح سه حوزه علمیه و بالاتر در البرز منتشر شد.

این طرح موجب کسری خدمت ۳ تا ۹ ماه می‌شود و متقاضیان می‌توانند پس از انجام طرح‌های تحقیقاتی منطبق با اولویت‌های پژوهشی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز از طرح ویژه کسری خدمت متناسب با کیفیت طرح انجام شده بهره‌مند شوند.

دانشجویان فارغ‌التحصیل تا هشت ماه بعد از فراغت از تحصیل مجاز به گرفتن پروژه کسر خدمت خواهند بود، میزان کسری خدمت براساس کیفیت طرح و پس از اتمام طرح در جلسه دفاع مشخص خواهد شد و پژوهش‌های انجام شده بعد از دفاع و تأیید به‌صورت کتاب چاپ و منتشر می‌شود.

این طرح با موضوعات تاریخ دفاع مقدس استان شامل دایرة‌المعارف استانی دفاع مقدس تاریخ شفاهی فرماندهان و رزمندگان استان، هنر و فرهنگ دفاع مقدس شامل تولید فیلم‌های کوتاه و مستند دفاع مقدس، پادکست سرود و...، نمایش فضای مجازی شامل موشن‌گرافی اینفوگرافی اپلیکیشن نماهنگ کتاب گویا طراحی سایت و ...، ادبیات دفاع مقدس شامل داستان و خاطره شفاهی تشکیل بانک اطلاعاتی ایثارگران استان، ترجمه کتاب دفاع مقدس به زبان‌های عربی انگلیسی روسی آلمانی و...، تدوین و چاپ کتاب دفاع مقدس با موضوعات شعر داستان خاطره تاریخ شفاهی و پژوهش در رده‌های سنی مختلف و طراحی یادمان‌ها و موزه‌های دفاع مقدس است.

این طرح با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و مدیریت تحقیقات آموزش و ترویج پژوهش‌های دفاع مقدس اجرا می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به آدرس بزرگراه کرج، روبه‌روی کارخانه درنا، کنارگذر شهرک خاتم به جهان‌نما، مجموعه پارک جهان‌نما، مرکز فرهنگی دفاع مقدس البرز ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha