رویداد استارتاپی صنایع خلاق اردبیل با معرفی ایده‌های برگزیده به پایان رسید
کد خبر: 4010908
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶

رویداد استارتاپی صنایع خلاق اردبیل با معرفی ایده‌های برگزیده به پایان رسید

رویداد استارتاپی صنایع خلاق، با معرفی ایده‌های برگزیده در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی اردبیل پایان یافت.

 رویداد استارتاپی صنایع خلاق اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، رویداد استارتاپی صنایع خلاق، 14 آبان‌ماه،‌ با معرفی ایده‌های برگزیده در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی اردبیل پایان یافت.

در این رویداد سه روزه که با محوریت گردشگری و گیاهان دارویی برگزار شد، پس از اجرای کارگاه‌های آموزشی، مشاوره و منتورینگ ۵۴ ساعته، اصول ایده‌پردازی، تیم‌سازی و ارائه موثر به صورت مجازی تمرین شد.

بعد از مرحله مقدماتی، از مجموع ۸۰ نفر شرکت‌کننده در این رویداد، ۱۶ تیم خارج شدند و ۱۰ تیم منتخب به بخش داوری نهایی راه یافتند.

در بخش پایانی، داوری ۵ ساعته که با ارائه مجازی تیم‌ها همراه بود، در نهایت ایده‌های چهار سوق، هایکر میت، مرسده سنتی و فیتو لایو به عنوان برگزیده هیات داوران معرفی شدند که دو تیم به صورت مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

همچنین با اعلام جهاددانشگاهی و پارک علم و فناوری استان اردبیل ۹ ایده ارائه شده در مرحله پایانی داوری توسط خانم‌ها قاسمی، شهمراد، حمزه‌زاده، زارع و عفتی و آقایان حلاجیان، محمدجانی، موسوی و علی پور در مراکز نوآوری پذیرش می‌شوند.

گفتنی است؛ وحید فروهر، معاون امور فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، سیدعلی موسوی، معاون پارک علم و فناوری استان اردبیل، سعید ناصری، مخترع و فناور حوزه دارویی، برومند صلاحی، هیئت علمی دانشگاه و صادق حسینی، مدرس دانشگاه در حوزه گردشگری، ارزیابی نهایی ایده‌های رویداد استارتاپی صنایع خلاق استان اردبیل را برعهده داشتند.

انتهای پیام
captcha