زمینه رشد متوازن و متعادل برای دانش‌آموران فراهم کنیم
کد خبر: 4009677
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵

زمینه رشد متوازن و متعادل برای دانش‌آموران فراهم کنیم

رئیس آموزش و پرورش مازندران گفت: باید زمینه رشد متوازن و متعادل برای دانش‌آموزان فراهم و یک انسان تمام ساحتی تربیت کنیم.

علیرضا سعدی پور مدیر کل اموزش و پرورش مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، علیرضا سعدی‌پور، رئیس آموزش و پرورش مازندران، امروز، دهم آبان ماه در هفتمین همایش تجلیل از نخبگان پرورشی و فرهنگی استان که در اردوگاه دانش‌آموزی بادله ساری برگزار شد، گفت: مقوله فرهنگ و هنر برای استان مازندران که سابقه دیرینه دارد، بسیار مهم و اثرگذار است.

وی با بیان اینکه یکی از ساحت‌های پرورشی در تحول بنیادین مقوله هنر و فرهنگ است، افزود: وقتی فرزندان دانش‌آموز در مسابقات در سطح کشور می‌درخشند به خودم می‌بالم.

سعدی‌پور با بیان اینکه برای نمایان شدن هنر این دانش‌آموزان باید به مقوله فرهنگ و هنر توجه کرد، تصریح کرد: باید بستر رشد متوازن و متعادل برای فرزندان فراهم کنیم و یک انسان تمام ساحتی تربیت کنیم. امروز که در ساخت فرهنگی و زیباشناختی قرار داریم و باید نگاه را با گفتمان تغییر دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه در تکریم‌ها همه حوزه‌ها و همه دانش‌آموزان را درنظر داشته باشیم، گفت: تجلیل از این دانش‌آموزان هنرمند، آینده این هنر این سرزمین را تضمین می‌کند.

وی با بیان اینکه سند تحول بنیادین مدرسه را کانون تربیت محله می‌داند، افزود: مدرسه ساختمان نیست بلکه نماد فرهنگ، علم و دانش است که در ساختمانی که نماد مدرسه است متجلی می‌شود.

سعدی‌پور با تأکید بر اینکه در تکریم و تجلیل از فرزندان ایران اسلامی تمام حوزه‌ها باید دیده شود، گفت: در هنر و فرهنگ می‌توانیم آثار تربیتی به جا بگذاریم که با هزار سخنرانی نمی‌شود انجام داد.

انتهای پیام
captcha