زمان برگزاری رویداد استارتاپی «صنایع خلاق» استان اردبیل تغییر یافت
کد خبر: 4006586
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷

زمان برگزاری رویداد استارتاپی «صنایع خلاق» استان اردبیل تغییر یافت

با تغییر زمان برگزاری رویداد استارتاپی «صنایع خلاق» استان اردبیل به ۱۰ الی ۱۲ آبان‌ماه سالجاری، زمان ثبت‌نام آن تمدید شد.

رضازاده// زمان برگزاری رویداد استارتاپی «صنایع خلاق» استان اردبیل تغییر یافتبه گزارش ایکنا از اردبیل، با تغییر زمان برگزاری رویداد استارتاپی «صنایع خلاق» استان اردبیل به ۱۰ الی ۱۲ آبان‌ماه سالجاری، زمان ثبت‌نام آن تمدید شد.

این رویداد استارتاپی سه روزه که با هدف حمایت و تجاری‌سازی از ایده‌های حوزه گیاهان دارویی و گردشگری و به همت مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی، پارک علم و فناوری و اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل و با همکاری شتاب‌دهنده جاویدان برگزار خواهد شد، با استقبال خوبی به لحاظ تعداد ثبت‌نام کنندگان مواجه شده است.

این تصمیم در جلسه هماهنگی این رویداد و به دلیل هم‌زمانی برگزاری این رویداد با رویدادهای دیگر گرفته شد و زمان ثبت‌نام هم تمدید شد به این ترتیب دانشگاه‌ها و مراکز و دستگاه‌های مرتبط با حوزه‌های این رویداد نظیر سازمان جهادکشاورزی، ادارات کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی و منابع طبیعی، سازمان نظام مهندسی کشاورزی، بنیاد نخبگان و اتاق بازرگانی استان اردبیل و دانشگاه‌های محقق اردبیلی، آزاد اسلامی، علمی کاربردی، علوم پزشکی و پیام نور استان اردبیل و مراکز رشد می‌توانند با توجه به موضوعات مدنظر از این فرصت استفاده نموده و در این رویداد مشارکت کنند.

علاقه‌مندان به شرکت در رویداد صنایع خلاق که به دنبال انتقال تجربیات مربیان کسب و کار در حوزه تجاری‌سازی محصولات و اجرای ایده به صاحبان آن، حمایت از ایده‌های منتخب در راستای ایجاد کسب و کار و تولید ثروت پایدار، آشنایی شرکت‌کنندگان با فرآیند یک استارتاپ، تکمیل تیم برای ایده‌ها، تمرین کسب و کار و شبکه‌سازی است می‌توانند با مراجعه به آدرس evand.com/events/maneshevent نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت ایده خود اقدام کنند.

فرآوری، تولید ارگانیک، داروهای گیاهی، تولید و بسته‌بندی اسانس، دمنوش و نوشیدنی‌های گیاهی و میوه‌ای، تولید محصولات آرایشی و بهداشتی گیاهی، نوآوری در بذر و اندام تکثیری، طب سنتی و نوآوری در شبکه توزیع و فروش محصولات گیاهان دارویی از محورهای این رویداد در حوزه گیاهان دارویی و طبیعت‌گردی حضوری و مجازی، بوم‌گردی، گردشگری‌ ماجراجویانه و ورزشی(کوهنوردی، صخره‌نوردی، زیپ‌لاین و …)، سلامت و فرهنگی و غذایی، راهنمای گردشگری، هوشمندسازی ساختمانی و زیرساختی هتل‌‌ها از محورهای آن در حوزه گردشگری است.

برای تیم‌های منتخب رویداد استارتاپی صنایع خلاق، جایزه نقدی به همراه حمایت‌های استقرار و تسهیلات در مراکز رشد و پارک علم و فناوری در نظر گرفته شده است و ازطریق شتاب‌دهنده جاویدان تلاش خواهد شد تا پیش رویدادها و کارگاه‌های توانمندسازی برای شرکت‌کنندگان برگزار گردد.

همچنین مشاوران، مربیان و داوران مجرب برای انجام مراحل مختلف رویداد انتخاب شده است.

انتهای پیام
captcha