اعلام فراخوان جشنواره «پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت» در البرز
کد خبر: 4005688
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸

اعلام فراخوان جشنواره «پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت» در البرز

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز از اعلام فراخوان دومین جشنواره ملی و بین‌المللی «پرچمداران انقلاب اسلامی دفاع مقدس و مقاومت» در استان خبر داد.

اعلام فراخوان جشنواره «پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت» در البرز

ابوالفضل اسلامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز، گفت: فراخوان دومین جشنواره ملی و بین‌المللی «پرچمداران انقلاب اسلامی دفاع مقدس و مقاومت» در استان اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره باید تا ۳۰ دی‌ماه سال جاری  آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، افزود: این جشنواره با موضوعات تألیف و ترجمه کتاب(خاطرات و تاریخ شفاهی شهدا و ایثارگران روحانی، کتاب‌های مرجع و اسنادی)، تحقیق و پژوهش (مقالات علمی و پژوهشی چاپ شده در فصلنامه‌های علمی و پژوهشی، فیلم‌نامه(بلند و کوتاه)، چندرسانه‌ای(کلیپ، موشن‌گرافیک، اتوگرافیک و پادکست) و فیلم و عکس(فیلم داستانی، مستند و عکس) برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز محورهای جشنواره را شامل «نقش امام خمینی(ره) و حضرت امام خامنه‌ای، نقش مراجع عظام تقلید و ائمه جمعه و جماعت، نقش روحانیت در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت، نقش روحانیت و حوزه‌های علمیه و نقش علمای اسلام در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت ذکر کرد.

اسلامی یادآور شد: پژوهشگران و اندیشمندان علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره باید آثار خود را به دبیرخانه استانی جشنواره واقع در کرج، شهرک گلها، بلوار شمس، بلوار هوشیار، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha