15 عنوان کتاب ایثار و شهادت در آذربایجان غربی رونمایی می‌شود
کد خبر: 3999621
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰

15 عنوان کتاب ایثار و شهادت در آذربایجان غربی رونمایی می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی گفت: امسال ۱۵ عنوان کتاب در حوزه ایثار و شهادت با عناوین مختلف توسط اداره‌کل حفظ آثار و دفاع مقدس استان منتشر شده که در هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شود.

ارسالی| رونمایی از 15 عنوان کتاب حوزه ایثار و شهادت در آذربایجان غربی

سرهنگ جلیل وحیدی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: امسال در مجموع 154 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در سطح استان اجرا می‌شود.

وی افزود: از این تعداد 80 عنوان برنامه مربوط به دو کمیته بسیج و نیروهای مسلح بوده، 60 عنوان توسط کمیته‌های دیگر بزرگداشت هفته دفاع مقدس و 14 عنوان برنامه‌ تجلیل‌محور نیز توسط دستگاه‌های اجرایی استان اجرا می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی ادامه داد: در ذیل هر کدام از این برنامه‌های، برنامه‌های دیگر نیز اجرا می‌شود که تعداد آنها نیز برابر با دو هزار و 618 مورد است.

وی عنوان کرد: با توجه به روزشمار هفته دفاع مقدس برای هر روز برنامه خاصی در نظر گرفته شده است که از آن جمله به غبارروبی مزار شهدا، به صدا درآمدن زنگ انقلاب در مدارس، حضور مسئولان نظامی در تریبون‌های نماز جمعه، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، اعزام راوی به مدارس، برگزاری شب شعر و ... اشاره کرد.

وحیدی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس برنامه‌های تجلیل‌مجور است که در این راستا تجلیل از ۴۰ هزار پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت در استان، تجلیل از بانوان رزمنده و خانواده شهدای سلامت و تجلیل از طلاب و دانش‌آموزان فعال در حوزه مقاومت در دستور کار قرار دارد و نیز برگزاری 41 یادواره شهدا در شهرستان‌های مختلف آذربایجان غربی از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان است.

وی خاطرنشان کرد: امسال ۱۵ عنوان کتاب حوزه ایثار و شهادت با عناوین مختلف توسط اداره‌کل حفظ آثار و دفاع مقدس استان منتشر شده که در هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شود.

انتهای پیام
captcha