تجلیل از برگزیدگان «طرح قرآنی رسول اکرم(ص)» در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3997393
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰

تجلیل از برگزیدگان «طرح قرآنی رسول اکرم(ص)» در چهارمحال‌وبختیاری

مسئول بانوان جهادی چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه «طرح قرآنی رسول اکرم (ص)» در ماه محرم و تجلیل از برگزیدگان استان، گفت: در مجموع ۴۵ مؤسسه، خانه قرآن و هیئت مذهبی در برگزاری این طرح در استان مشارکت داشتند.

مریم قاسمی کُرانی، مسئول بانوان جهادی چهارمحال‌وبختیاری و حافظ کل قرآن کریم در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه «طرح قرآنی رسول اکرم(ص)» در ماه محرم و تجلیل از برگزیدگان استان، اظهار کرد: این طرح از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت مکتب امام رضا(ع) و به همت بانوان جهادی همزمان با سراسر کشور در استان برگزار شد که از هر شهرستان یک رابط برای اجرای این طرح انتخاب شد و در مجموع، 45 مؤسسه، خانه قرآن و هیئت مذهبی در برگزاری این طرح در استان مشارکت داشتند.

وی در خصوص روند برگزاری طرح قرآنی رسول اکرم(ص) بیان کرد: این طرح قرآنی با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر استان و کشور در بستر فضای مجازی برگزار شد و روند اجرا به این ترتیب بود که در هر روز محرم، تفسیر و مباحث تدبر در یک از آیه از قرآن کریم ارائه و مباحثی از واقعه عاشورا و احکام نیز به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شد.

قاسمی بیان کرد: پس از ارزیابی عملکرد مربیان و قرآن‌آموزان حاضر در این طرح، در پایان از 15 مربی برتر و نیز 30 قرآن‌آموز برجسته در دو سطح اول و دوم با اهدای هدایایی تقدیر به عمل آمد که برنامه اختتامیه و اهدای هدایا به دلیل شرایط کرونایی به‌صورت نمادین و با حضور تعداد محدودی از مربیان، قرآن‌آموزان و هیئات مذهبی شهرکردی برگزار شد، ضمن اینکه هدایای برگزیدگان سایر شهرستان‌های استان برای آنان ارسال خواهد شد.

این بانوی قرآنی با تأکید بر اینکه چهارمحال و بختیاری از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت مکتب امام رضا(ع) جزو استان‌های برگزیده در اجرای طرح قرآنی رسول اکرم(ص) برگزیده شد، ادامه داد: مقرر شده است که گزارش برگزاری این طرح در قالب یک فیلم مستند در کنار دیگر استان‌های برگزیده این طرح از شبکه‌های سراسری پخش شود.

قاسمی گفت: تمامی رابطان بانوان جهادی در شهرستان‌ها جزو برترین و قوی‌ترین اعضای جهادی قرآنی هستند که مقرر شده است در آینده نزدیک طرح محرومیت‌زدایی به همت این بانوان در استان اجرایی شود.

انتهای پیام
captcha