۳۱ شهریور؛ آخرین مهلت شرکت در دهمین دوره «جایزه ادبی یوسف»
کد خبر: 3992350
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳

۳۱ شهریور؛ آخرین مهلت شرکت در دهمین دوره «جایزه ادبی یوسف»

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز گفت: علاقه‌مندان البرزی می‌توانند آثار خود را تا ۳۱ شهریورماه به دبیرخانه استانی دهمین دوره جایزه ادبی یوسف ارسال کنند.

31 شهریورماه؛ آخرین مهلت شرکت در دهمین دوره «جایزه ادبی یوسف»

سردار ابوالفضل اسلامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: دهمین دوره جایزه ادبی یوسف به‌منظور انعکاس و انتقال میراث گران‌سنگ هشت سال دفاع مقدس، هم‌‌زمان با سراسر کشور با موضوع داستان کوتاه دفاع مقدس و مقاومت در البرز برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره با هدف تولید آثار ادبی فاخر در حوزه دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت و با اهدافی ازجمله تبیین فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس در حوزه اندیشه‌های داستانی و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت برای رسیدن به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

اسلامی گفت: جشنواره در بخش بزرگسال و نوجوان برگزار می‌شود که موضوع اصلی داستان‌ها، دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان سلامت با حداکثر چهار هزار کلمه است و در بخش ویژه داستان شهیدان، موضوع اصلی شامل مقطعی واقعی و برجسته از زندگی یکی از شهدای دفاع مقدس یا مدافع حرم استان حداکثر در سه هزار کلمه خواهد بود به‌نحوی‌که نویسندگان برشی از زندگی‌نامه و یا خاطره‌ای از یکی شهدای استان انتخاب کرده و در قالب داستان به نگارش درآورد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز توضیح داد: محدویتی در ارسال تعداد آثار وجود ندارد و آثار باید به‌صورت تایپ شده و در قالب فایل word با درج نام، سال تولد، تحصیلات، آدرس محل سکونت و شماره تماس در انتهای داستان تنظیم و ارسال شود.

این مسئول بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در دهمین دوره جایزه ادبی یوسف می‌توانند تا ۳۱ شهریورماه سال‌جاری آثار خود را در محورهای مطرح شده به دبیرخانه استانی به اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز تحویل دهند و یا آن‌ها را به پست الکترونیکی hanzale۹۱@yahoo.com و یا شماره ۰۹۰۲۵۱۴۷۶۴۲ در پیام‌رسان‌های ایتا، سروش، گپ، واتس‌آپ و آی‌گپ ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha