موزه دفاع مقدس به پاتوق فرهنگی تبدیل شود
کد خبر: 3990986
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲

موزه دفاع مقدس به پاتوق فرهنگی تبدیل شود

استاندار مرکزی اظهار کرد: خوشبختانه مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس آماده بازدید اقشار مختلف مردم به‌ویژه جوانان است. با تدوین و برنامه‌ریزی‌های جامع فرهنگی باید به پاتوق فرهنگی جوانان تبدیل شود.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی، سیدعلی آقازاده، استاندار مرکزی، امروز، 24 مرداد در نشست شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان باغ موزه استان را افتخار مردم و نماد مجاهدت و ایستادگی شهدا و رزمندگان دانست و اظهار کرد: موزه دفاع مقدس استان به قطب فرهنگی و مرکز مهم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تبدیل شده و در طی سه سال اخیر رشد چشمگیری داشته است.

وی مدیریت جهادی را یکی از بزرگترین درس‌های دفاع مقدس بیان کرد و افزود: مدیریت جهادی در تکمیل موزه دفاع مقدس حرف برای گفتن دارد و این رویکرد تا پایان پروژه باید ادامه داشته باشد. منویات مقام معظم رهبری در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همواره باید سرلوحه رفتار و عملکرد مسئولان استان قرار گیرد، برای تکمیل این مرکز فرهنگی به عنوان پیشانی افتخارات استان در دفاع مقدس باید اهتمام جدی داشت.

آقازاده اضافه کرد: مسئولان باید با انگیزه و اعتقاد قلبی در حوزه ایثار و شهادت فعالیت داشته باشند. چراکه اقدامات ماندگار هدف است و از این اولویت‌ها نباید به راحتی عبور کرد. تکمیل ساختمان گالری و مابقی موارد موزه دفاع مقدس نیازمند عزم جدی و هم‌افزایی همه جانبه دارد و همه باید در این خصوص تلاش کنند.

وی ضرورت تکمیل موزه دفاع مقدس  استان را مورد تأکید قرار داد و اهتمام در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را گامی در مسیر سرمایه‌گذاری معنوی بیان کرد و گفت: خوشبختانه مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس آماده بازدید اقشار مختلف مردم به‌ویژه جوانان است که در طی این ۲ سال گذشته با اقدامات انجام شده شاهد استقبال خوبی هستیم. با تدوین و برنامه‌ریزی‌های جامع فرهنگی باید به پاتوق فرهنگی جوانان تبدیل شود.

استاندار مرکزی بیان کرد: با روی کار آمدن شورای اسلامی شهر جدید که خوشبختانه از نیروهایی انقلابی و دغدغه‌مند نسبت به فرهنگ دفاع مقدس هستند انتظار می‌رود اهتمام بیشتری برای تکمیل موزه دفاع مقدس باشد. اجرای کامل تعهدات شهرداری نسبت به تکمیل موزه دفاع مقدس استان در سریع‌ترین زمان ضرورت است و توقع براین است که با رفع موانع و تسهیل آن این مسئله انجام شود. همچنین پیگیری تعهدات و مصوبات یک ضرورت مهم است که باید مورد توجه باشد و انتظار داریم بخش قابل توجهی از تعهدات تا قبل هفته دفاع مقدس انجام شود.

انتهای پیام
captcha