پویش «اطعام و احسان حسینی» در چهارمحال‌وبختیاری اجرا می‌شود
کد خبر: 3989755
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
همزمان با آغاز محرم؛

پویش «اطعام و احسان حسینی» در چهارمحال‌وبختیاری اجرا می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با آغاز ماه محرم الحرام، 72 آشپزخانه مهدوی در قالب «پویش اطعام و احسان حسینی» در سراسر استان راه‌اندازی می‌شود.

جاسم محمدی فارسانی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا، با تسلیت فرا رسیدن ایام عزاداری شهادت امام حسین(ع) و 72 تن از یارانش، بیان کرد: پویش «اطعام و احسان حسینی» در راستای کمک‌ به نیازمندان از 19 مردادماه آغاز و تا 15 مهرماه ادامه دارد.

وی افزود: پویش اطعام حسنین در قالب تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم و احسان حسینی در قالب تهیه، بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی میان نیازمندان با مشارکت هیئت‌های عزاداری، حسینیه‌ها، مساجد، دفاتر ائمه جماعات، مؤسسات خیریه و کمک‌های مردم نیکوکار استان اجرا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: در این ایام تمامی مراحل تهیه مواد غذایی، پخت و توزیع با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی انجام می‌شود.

محمدی بابیان اینکه سال گذشته خیران و نیکوکاران یک میلیارد و 900 میلیون تومان کمک‌های خود را در قالب غذای گرم و بسته‌های مواد غذایی به دست نیازمندان رساندند، اضافه کرد: توزیع نذورات با اولویت مناطق محروم و روستایی انجام می‌شود.

وی با اشاره به روش‌های مشارکت در این پویش گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند نذورات خود را با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* و یا با شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد بانک ملی به دست نیازمندان برسانند؛ همچنین ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

انتهای پیام
captcha