پلیس اسلامی در تمام کارها الگوی مردم باشد
کد خبر: 3981222
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶

پلیس اسلامی در تمام کارها الگوی مردم باشد

فرمانده نیروی انتظامی کازرون با بیان اینکه پلیس اسلامی باید در همه کارها الگوی خوبی برای اقشار مختلف مردم باشد، از اهدای خون کارکنان این شهرستان برای کمک به بیماران نیازمند خون خبر داد.

به گزارش ایکنا از فارس، فرمانده و کارکنان انتظامی شهرستان کازرون امروز، 9 تیرماه با حضور در سازمان انتقال خون شهرستان، خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند.

اسماعیل زراعتیان، فرمانده نیروی انتظامی کازرون در حاشیه این برنامه، گفت: پلیس اسلامی باید در همه کارها الگوی خوبی برای اقشار مختلف مردم باشد که در این راستا کارکنان انتظامی کازرون به منظور اشاعه فرهنگ نوع دوستی و کمک به همنوعان خود در امر خداپسندانه اهدای خون شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه اهدای خون نمادی زیبا از همدلی، مهرورزی و احساس مسئولیت اجتماعی است، گفت: این اقدام با ارزش اثبات‌گر این است که افراد جامعه نباید نسبت به درد و رنج و مشکلات یکدیگر بی‌تفاوت باشند و باید روح انسان‌دوستی و کمک به هم نوع را در خود تقویت کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون، ترويج فرهنگ اهدا خون در شرایط کنونی را يکی از اولويت‌های مهم و اجتناب‌ناپذير بیان کرد و افزود: این امر خداپسندانه به عنوان يک نماد اجتماعی نيازمند عزم عمومی و تلاش همه جانبه تمامی دستگاه‌ها است.

انتهای پیام
captcha