انتخابات مجمع هیئت مدیره اتحادیه قرآنی کرمان برگزار می‌شود
کد خبر: 3980259
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸

انتخابات مجمع هیئت مدیره اتحادیه قرآنی کرمان برگزار می‌شود

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت کرمان از برگزاری انتخابات مجمع هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی این استان و هیئت بازرسی در اواخر تیرماه خبر داد.

مصطفی نیک‌ورز، مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان کرمان در گفت‌وگو با ایکنا، از برگزاری جلسه هیئت مدیره هفته آینده در خصوص انتخابات هیئت مدیره جدید اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی این استان خبر داد و گفت: اواخر تیرماه یا حداکثر هفته اول مردادماه انتخابات هیئت مدیره جدید و مجمع عمومی مؤسسات قرآنی استان کرمان را برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: ۱۶۰ مؤسسه ثبت شده در استان کرمان وجود دارد که فعالیت حدود ۲۰ مؤسسه از این تعداد به خاطر کرونا معلق شده‌ است و انتظار داریم این انتخابات با مشارکت حداکثری انجام شود.

نیک‌ورز اظهار کرد: انتخابات مذکور با حضور نمایندگانی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اتحادیه کشوری تشکل‌های قرآن و عترت و مسئولان امور قرآنی ادارات کل ارشاد و تبلیغات اسلامی استان کرمان برگزار خواهد شد.

مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی کرمان گفت: هفت نفر به‌عنوان هیئت مدیره و یک نفر نیز به‌عنوان هیئت بازرسی انتخاب می‌‌شوند.

انتهای پیام
captcha