قرارگیری در مسیر شهدا سبب تقویت‌سازی سرمایه‌های اجتماعی می‌شود
کد خبر: 3978390
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵

قرارگیری در مسیر شهدا سبب تقویت‌سازی سرمایه‌های اجتماعی می‌شود

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، گفت: اگر در مسیر شهدا قرار گیریم، سرمایه‌های اجتماعی کشورمان تقویت‌سازی می‌شود.

رضازاده// قرارگیری در مسیر شهدا سبب تقویت‌سازی سرمایه‌های اجتماعی می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، محمود عباس‌زاده‌مشگینی، نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، 28 خردادماه، در دیدار با خانواده شهید فولادی در مشگین‌شهر، اظهار کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا رحمت و نعمت بزرگی برای ما است که هر کس از آن بهره‌مند شود، بی‌نصیب نمانده است.

وی بیان کرد: خانواده‌های شهدا نور چشم نظام مقدس ایران اسلامی هستند که دیدار با آن‌ها در حقیقت تجدید میثاق با امام راحل و ولایت فقیه و شهیدان بوده و بنابراین نباید لحظه‌ای از یاد و خاطر شهیدان والامقام غافل شویم.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: پیاده‌سازی سبک زندگی شهدا در زندگی مردم اولویت اساسی و مهم بوده، چرا که هر چه داریم از خون پاک شهدای والامقام به دست آمده و اگر در مسیر شهدا قرار گیریم سرمایه‌های اجتماعی کشورمان تقویت‌سازی می‌شود.

عباس‌زاده‌مشگینی تصریح کرد: پایبندی به آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی اهداف مهم ملت ایران اسلامی است، چرا که مردم با حضور حدأکثری در پای صندوق‌های رای اقتدار و عظمت ملت ایران اسلامی را به دنیا ثابت می‌کنند و در این زمینه خانواده‌های شهدا نقش مهم و تأثیرگذاری دارند.

وی بیان کرد: مجلس به دنبال اجرای عدالت و پرهیز از تبعیض برای برطرف‌سازی مطالبات مردمی است که به همین منظور از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

انتهای پیام
captcha