سپاه و بسیج در کنار دستگاه قضائی به دنبال اجرای عدالت است
کد خبر: 3979784
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸

سپاه و بسیج در کنار دستگاه قضائی به دنبال اجرای عدالت است

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، گفت: سپاه و بسیج در راستای اجرای هرچه بهتر عدالت در جامعه همواره در کنار قوه قضاییه و دادگستری استان بوده و این موضوع به نوبه خود بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

رضازاده// سپاه و بسیج در کنار دستگاه قضائی به دنبال اجرای عدالت استبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار پاسدار جلیل بابازاده‌قانع، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، سوم تیرماه، در دیدار با رئیس کل دادگستری استان در اردبیل، اظهار کرد: سپاه و بسیج در راستای اجرای هرچه بهتر عدالت در جامعه همواره در کنار قوه قضاییه و دادگستری استان بوده و این موضوع به نوبه خود بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

وی با اشاره به این که سلامت اداری وابسته به اقدامات قوه قضائیه است، گفت: دستگاه قضائی برای برقراری عدالت‌محوری در جامعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شبانه‌روز تلاش می‌کند تا به اهداف مورد نظر در این زمینه جامه عمل بپوشاند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، گفت: سپاه به عنوان یک نیروی مردمی همیشه و در همه حال برای خدمت به مردم در تلاش بوده و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو، رئیس کل دادگستری استان اردبیل، نیز در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه اقدامات دستگاه قضائی در برخورد با متخلفان حائز اهمیت بوده و دستگاه قضائی برای برخورد با مفاسد اقتصادی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد، چرا که مبارزه با مفاسد و عدالت‌محوری خط قرمز دستگاه قضائی محسوب و در این زمینه هیچ اغماض و چشم‌پوشی در کار نیست.

وی بیان کرد: بررسی پرونده‌ها به صورت دقیق و با رعایت همه جوانب نیز یکی از اولویت‌های اساسی ماست، چرا که برقراری قانون و عدالت در امر رسیدگی به امور مردم نیز باید مورد توجه ویژه و اساسی واقع شود.

انتهای پیام
captcha