شرکت 100 گیلانی در آزمون ملی ساماندهی داوران مسابقات قرآنی
کد خبر: 3959393
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹

شرکت 100 گیلانی در آزمون ملی ساماندهی داوران مسابقات قرآنی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه 100 گیلانی در آزمون ملی ارتقا و ساماندهی داوران مسابقات قرآنی شرکت می‌کنند، گفت: آزمون طرح ملی ارتقا و ساماندهی داوران مسابقات قرآنی کشور فردا، 24 اسفند به صورت مجازی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به شرکت داوران قرآنی گیلان در آزمون ساماندهی داوران مسابقات قرآنی کشور اظهار کرد: آزمون طرح ملی ارتقا و ساماندهی داوران مسابقات قرآنی کشور فردا، 24 اسفند به صورت مجازی و از طریق سامانه اینترنتی www.tocif.ir برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 100 گیلانی در طرح ملی ارتقا و ساماندهی داوران مسابقات قرآنی کشور شرکت می‌کنند، افزود: هدف از اجرای این طرح ایجاد شرایط یکسان برای بهره‌مندی از تمامی علاقمندان به داوری مسابقات قرآن کریم، ارتقا کیفیت علمی و فنی داوران فعلی کشور، شناسایی و آموزش و تربیت داوران جوان و هدایت استعدادهای جدید به سمت داوری مسابقات قرآن کریم است.

علیزاده گفت: بر این اساس سازمان اوقاف از تمامی داوطلبان واجد شرایط داوری مسابقات قرآن کریم دعوت کرد تا با مراجعه به سامانه my.oghaf.ir برای شرکت در این طرح ثبت‌نام نمایند.

وی با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام از 24 دی ماه لغایت 24 بهمن ماه سال‌جاری تعیین شده بود، گفت: در دوره زمانی یاد شده 100 گیلانی برای شرکت در این طرح قرآنی ثبت‌نام کردند.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان ادامه داد: در استان گیلان با تبلیغ مناسب و مکرر در فضای مجازی و ارسال حدود 4000 پیامک انبوه به جامعه هدف اقدام به تبلیغ این طرح شد که در نهایت فعالان قرآنی گیلانی واجد شرایط در این آزمون ثبت‌نام کردند.

علیزاده گفت: این آزمون در هفت بخش داوری شامل صحت حفظ، تجوید، وقف و ابتدا، صوت، لحن، هماهنگی و حسن اجراء (ویژه همخوانی و همسرایی)، لحن (ویژه همخوانی و همسرایی) و در چهار سطح شهرستانی، استانی، سراسری نهادها و ملی است.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به ظرفیت و استعدادهای قرآنی استان گیلان، بیان کرد: در چند سال اخیر از داوران گیلانی در برگزاری مسابقات استانی قرآن کریم بهره برده می‌شود.

انتهای پیام
captcha