فرهنگ «هر کارمند یک حامی» در ادارات نهادینه شود
کد خبر: 3958714
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۴

فرهنگ «هر کارمند یک حامی» در ادارات نهادینه شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان با بیان اینکه باید فرهنگ «هر کارمند یک حامی» را در ادارات نهادینه کنیم، گفت: هر کدام از کارمندان استان می‌توانند با صرف هزینه حداقلی 50 هزار تومان در ماه به کمک فرزندان ایتام و محسنین بشتابند.

به گزارش ایکنا از گیلان، کیمیا تنهایی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان امروز در همایش «ایران مهربان» که با هدف جذب حامی برای فرزندان ایتام و محسنین در کمیته امداد استان برگزار شد، اظهار کرد: هر کدام از کارمندان استان می‌توانند با صرف هزینه حداقلی 50 هزار تومان در ماه به کمک فرزندان ایتام و محسنین بشتابند.

وی با تاکید بر اینکه باید فرهنگ «هر کارمند یک حامی» را در ادارات نهادینه کنیم، افزود: در مشارکت کارمندان برای حمایت از فرزندان محسنین و ایتام می‌توانیم از ظرفیت بسیج و سپاه برخوردار شویم.

در ادامه عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به اجرای پویش هر کارمند یک حامی، گفت: هدف از اجرای این پویش جذب حامی برای فرزندان ایتام و محسنین در استان است.

وی بیان کرد: در استان گیلان 1347 فرزندان ایتام و محسنین فاقد حامی هستند، همچنین 3605 فرزند ایتام و 5932 فرزند محسنین در استان دارای حداقل یک حامی هستند.

اهرابی ادامه داد: از همه دستگاه‌ها دعوت می‌کنیم که با مشارکت در پویش هر کارمند یک حامی به کمیته امداد کمک کنند؛ در تلاش هستیم تا اردیبهشت سال ۱۴۰۰ بتوانیم ۲۵ هزار حامی برای کودکان یتیم و محسنین استان گیلان جذب کنیم.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با بیان اینکه برای هر یتیم و فرزند محسنین به ۱۰ حامی نیاز داریم تا میزان پرداخت کمک هزینه ماهیانه آنها به حدود ۶۰۰ هزار تومان برسد، تصریح کرد: گیلان ۶۱ هزار کارمند شاغل در دستگاه اجرایی دارد که می‌توانند با مشارکت در این طرح حامی فرزندان محسنین و ایتام باشند.

انتهای پیام
captcha