حوزه‌های علمیه در تولید محتوای تربیتی به آموزش و پرورش کمک کنند
کد خبر: 3955158
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳

حوزه‌های علمیه در تولید محتوای تربیتی به آموزش و پرورش کمک کنند

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: شیوع بیماری کرونا موجب شد تا کلاس‌های درس را در فضای مجازی برای دانش‌آموزان برگزار کنیم که انتظار داریم حوزه‌های علمیه در ایجاد بسترهای تولید محتوای تربیتی و پرورشی به آموزش و پرورش کمک کنند.

به گزارش ایکنا از گیلان، محمد رحمتی، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان امروز دوم اسفند در جلسه کمیته همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش استان که در دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان، برگزار شد، فعالیت معلمان برای تعلیم دانش‌آموزان در شبکه شاد را به صورت شبانه روزی عنوان و اظهار کرد: تمام تلاش ما براین است تا دانش‌آموزی محروم از تحصیل نشود و بر این اساس انتظار داریم حوزه‌های علمیه در ایجاد بسترهای تولید محتوای تربیتی و پرورشی به آموزش و پرورش کمک کنند.

حجت‌الاسلام سید اسماعیل میرهاشمی، معاون تهذیب حوزه‌های علمیه گیلان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه تولید محتوای تربیتی با روح و روان دانش‌آموز سروکار دارد، گفت: می‌طلبد کارگروه تولید محتوای تربیتی و پرورشی با حضور کارشناسان حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان تشکیل شود.

زهرا جهانی، معاون پژوهشی حوزه علیمه بانوان گیلان نیز در این جلسه از ساماندهی مبلغین در راستای تبلیغ در فضای مجازی خبر داد و گفت: فعالیت‌های تربیتی و پرورشی نیازمند تشکیل کارگروهی در این عرصه است.

یادآوری می‌شود؛ در پایان این جلسه احمد هدایت‌پناه محقق و پژوهشگر در حوزه نماز، سعید صحراگرد حائز رتبه نخست جشنواره کشوری نوغلامان حسینی(ع) از فومن و جواد طالبی حائز رتبه برتر در جشنواره کشوری نوغلامان حسینی(ع) از لنگرود با اهدای لوح تجلیل شدند.

انتهای پیام
captcha