نیاز جدی نوجوانان و جوانان به مشاوره از طریق فضای مجازی
کد خبر: 3955153
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
نماینده ولی فقیه در گیلان تاکید کرد:

نیاز جدی نوجوانان و جوانان به مشاوره از طریق فضای مجازی

نماینده ولی فقیه در گیلان مشاوره را نیاز جدی نوجوانان و جوانان در آموزش از طریق فضای مجازی عنوان کرد و گفت: یکی از موضوعاتی که در دوره شیوع بیماری کرونا تجربه کردیم، نبود مشاوره برای جوانان و نوجوانان در مدارس و حوزه‌های علمیه است.

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز دوم اسفند در جلسه کمیته همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش استان که با محوریت اهمیت فضای مجازی در کلام مقام معظم رهبری و گرامیداشت هفته تربیت اسلامی و روز تاسیس نهاد امور تربیتی برگزار شد، اظهار کرد: شیوع بیماری کرونا تجربه خوبی در عرصه تعلیم و تربیت بوده البته حضور دانش‌آموزان در کلاس درس بسیار تاثیرگذار است.

وی مشاوره را نیاز جدی نوجوانان و جوانان در آموزش از طریق فضای مجازی عنوان کرد و افزود: یکی از موضوعاتی که در دوره شیوع بیماری کرونا تجربه کردیم، نبود مشاوره برای جوانان و نوجوانان در مدارس و حوزه‌های علمیه است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه جوانان و نوجوانان دختر و پسر در حوزه‌های علمیه و مدارس نیاز جدی به مشاوره در عرصه فضای مجازی دارند، تصریح کرد: شبکه‌های اجتماعی محلی برای ارائه پاسخ‌های قانع کننده به نوجوانان و جوانان توسط مشاوران امین و دلسوز است.

آیت‌الله فلاحتی خواستار تشکیل اتاق اندیشه ورز در راستای تولید محتوا برای دانش‌آموزان و حتی بعضی از دانشگاهیان شد و بیان کرد: از حوزویان با تجربه و دلسوز به منظور تولید محتوای تربیتی برای دانش‌آموزان استفاده شود.

وی به فعالیت دشمن در عرصه جنگ نرم ترکیبی و ادراکی اشاره کرد و گفت: اتاق اندیشه ورز محلی برای جذب مشاوران خوب در راستای تولید محتوای تربیتی مدارس و حتی حوزه‌های علمیه است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید براینکه مشاوران باید پاسخگوی قوی به شبهات دانش‌آموزان باشند، خاطرنشان کرد: جامعه از فعالیت‌های فرهنگی غافل شده در صورتی که دشمن نوجوانان و جوانان را هدف رفته است.

آیت‌الله فلاحتی به عقب ماندگی های فرهنگی در کشور اشاره کرد و یادآور شد: اتاق اندیشه ورز محلی برای تولید محتوا و مشاوره تربیتی در آموزش و پرورش است.

انتهای پیام
captcha