گرایش موسسات قرآنی به آموزش‌های مجازی
کد خبر: 3952125
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۳
رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف مطرح کرد:

گرایش موسسات قرآنی به آموزش‌های مجازی

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف به نقش کرونا در گرایش به آموزش‌های مجازی قرآن اشاره کرد و افزود: موسسات قرآنی از فضای مجازی در آموزش بهره خوبی برده‌اند.

به گزارش ایکنا از گیلان، مهدی قره‌شیخلو، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور قرآنی عصر امروز 16 بهمن در بازدید از دارالقرآن مرکز افق موقوفه طالب‌زاده رودسر با تقدیر از فعالیت‌های قرآنی صورت گرفته در این مرکز قرآنی اظهار کرد: بیشتر مخاطب برنامه‌های قرآنی بانوان و دختران هستند.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه به نقش کرونا در گرایش به آموزش‌های مجازی قرآن اشاره کرد و افزود: موسسات قرآنی از فضای مجازی در آموزش بهره خوبی برده‌اند.

وی با بیان اینکه در ایام شیوع کرونا می‌توان برنامه‌های قرآنی را در منازل مردم اجرا کرد و گفت: متولیان آموزش قرآن از ابزار تشویق برای جذب مردم با کمترین هزینه بهره ببرند.

قره‌شیخلو با تاکید بر اینکه موسسات و متولیان آموزش قرآن، باید آموزش را به خانه‌های مردم ببرند، گفت: اگر مردم برای قرآن وقت بگذارند مخاطبان عمومی قرآن افزایش می‌یابند.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه شیوه آموزش‌های مجازی قرآن به شناسایی استعدادهای قرآنی کمک می‌کند، تصریح کرد: باید تلاش کنیم محتوای برنامه‌ها را به سمتی ببریم که رابطه ما با مردم تقویت شود.

قره‌شیخلو با تاکید بر اینکه هدف آموزش قرآن این است که مردم مبانی دینی خود را از جلسات یاد بگیرند، خاطرنشان کرد: فعالان قرآنی شرایط آموزش را برای مردم فراهم کنند، برخی آیات که فهمش برای مردم راحت‌تر است به صورت تابلوهایی در معابر عمومی قرار گیرد تا انس مردم با قرآن بیشتر شود.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به احادیث و روایات اظهار کرد: فضاهایی که خیمه و کانون آموزش قرآن است برای اهل آسمان مانند ستاره‌هایی درخشان هستند.

یادآوری می‌شود؛ در پایان این مراسم از حافظان خردسال دارالقرآن مرکز افق موقوفه طالب‌زاده رودسر با اهدای هدیه تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha