برگزاری مراسم ایام فاطمیه حسینیه اعظم زنجان در فضای مجازی
کد خبر: 3947833
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶

برگزاری مراسم ایام فاطمیه حسینیه اعظم زنجان در فضای مجازی

مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: ویژه‌برنامه ایام فاطمیه به مدت ۳ شب برگزار و از صفحه اینستاگرام حسینیه اعظم و هئیت فاطمیون پخش می‌شود.

برگزاری برنامه ایام فاطمیه حسینیه اعظم زنجان در فضای مجازیمجتبی شهامی، مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، گفت:‌ برنامه‌های ایام فاطمیه دوم به مدت سه شب از 26 تا 28 دی‌ در محل حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند از طریق فضای مجازی این برنامه را دنبال کنند.

وی با اشاره به اینکه به دلیل شیوع کرونا امکان برگزاری اجتماعات مردمی در ایام عزاداری وجود ندارد، ابراز کرد: ویژه‌برنامه ایام فاطمیه از ساعت 18:30 از صفحه اینستاگرام حسینیه اعظم زنجان و هئیت فاطمیون پخش می‌شود.

این مسئول بیان کرد: این برنامه با سخنرانی خطبای جوان زنجانی از جمله حجت‌الاسلام غفاری، علیمحمدی و نقیلو برگزار می‌شود و یوسف شبیری و سیدمحمود حسینی به مدت سه شب به مناسبت ایام فاطمیه مداحی می‌کنند.

مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان تصریح کرد: برنامه «هر خانه یک پرچم، هر خانه یک فاطمیه» نیز برای این ایام تدارک دیده شده و علاقه‌مندان می‌توانند عکس‌ها و کلیپ‌های خود را به ادمین صفحه اینستاگرام حسینیه ارسال کنند تا از همین صفحه به نمایش دربیاید.

وی با اشاره به اینکه ما شیعیان اعتقاد داریم که پرچم سرخ شهادت امام حسین(ع) به پرچم سبز مهدوی خواهد پیوست، ابراز کرد: بر همین اساس برنام سه‌شنبه‌های مهدوی نیز هر هفته برای تقویت باورهای مهدویت برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha