ویژه‌برنامه‌های جهاددانشگاهی گیلان به مناسبت فرارسیدن شهادت سردار سلیمانی
کد خبر: 3944651
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸

ویژه‌برنامه‌های جهاددانشگاهی گیلان به مناسبت فرارسیدن شهادت سردار سلیمانی

معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی گیلان به مناسبت فرارسیدن نخستین سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دو ویژه برنامه «گفت‌وگوی صمیمانه با سردار محمدعلی حق‌بین» و «نمایشگاه مجازی سردار بارانی» را اجرا می‌کند.

به گزارش ایکنا از گیلان، با توجه به در پیش بودن نخستین سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی گیلان تلاش دارد تا به فراخور ظرفیت‌های موجود برنامه‌هایی را در این حیطه با بهره‌مندی از ظرفیت‌های دانشجویی در جهت تبیین ابعاد مختلف شخصیتی ایشان اجرا کند.

این ویژه برنامه‌ها در قالب رویداد ملی – دانشجویی بزرگداشت سیدالشهدای مقاومت در دو بخش علمی ـ پژوهشی و ادبی ـ هنری تعریف شده که هدف از برگزاری این رویداد گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی سبک زندگی و سیره عملی شهید در اقتدا به اهل بیت(ع) و مکتب حسینی است.

نخستین ویژه برنامه معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی گیلان با عنوان «سردار دل‌ها به روایت سردار فاتح نبل و الزهرا» شامل گفت‌وگوی صمیمانه با سردار محمدعلی حق‌بین، مسئول اداره رزمی تخصصی آموزش کل سپاه پاسداران که همرزم سردار سلیمانی در هشت سال دفاع مقدس و محورهای عملیاتی سوریه هم بوده‌اند، می‌باشد.

این گفت‌وگوی صمیمانه به همراه معرفی کتاب «گیل‌مانا؛ روایت سردار محمد حق‌بین از هشت سال دفاع مقدس» ساعت 16 امروز، 11 دی ماه در سامانه http://roytab.ir قابل مشاهده است.

همچنین «نمایشگاه مجازی سردار بارانی» شامل تصاویر ثبت شده از حضور سردار سلیمانی در یادواره ملی هشت هزار شهید گیلان و همچنین حضور در مراسم اربعین شهادت مرتضی حسین‌پور(حسین قمی) در شلمان، از دیگر ویژه‌برنامه‌های معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی گیلان است که از 12 دی ماه‌ جاری لغایت 12 بهمن ماه در سامانه روی‌تاب به نمایش در می‌آید.

گفتنی است؛ معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی سامانه‌ای برای برگزاری رویدادهای فرهنگی به آدرس http://roytab.ir/ راه‌اندازی کرده است. علاقمندان می‌توانند ویژه برنامه‌های این رویداد ملی را در بازه زمانی اعلام شده در سامانه دنبال کنند.

ارسالی پنجشنبه/ویژه‌برنامه‌های جهاددانشگاهی گیلان به مناسبت فرارسیدن شهادت سردار سلیمانی

انتهای پیام
captcha