برگزاری 85 محفل قرآنی گرامیداشت سردار دل‌ها
کد خبر: 3942888
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
با مشارکت اتحادیه قرآنی استان فارس /

برگزاری 85 محفل قرآنی گرامیداشت سردار دل‌ها

85 محفل انس با قرآن همزمان با شهادت سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در استان فارس برگزار می‌شود.

محمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت فارس در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: همزمان با ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی به همت اتحادیه و با مشارکت دستگاه‌های قرآنی استان، برگزاری 85 محفل قرآنی پیش‌بینی شد.

وی با اشاره به اینکه محافل فوق با دعوت از قاریان ممتاز و ملی استانی به صورت مجازی و در فضای اینستاگرام، واتساپ و سایر پیام‌رسان‌ها قابل اجرا است، افزود: این محافل با همکاری مؤسسات قرآنی شهرستان‌های جهرم، فسا، کازرون، ارسنجان، شیراز، سپیدان، ممسنی، خفر، داراب، استهبان، نی‌ریز، فیروزآباد، آباده، اقلید و سعادت شهر و.... با هدیه ثواب این تلاوت‌ها و محافل نورانی به روح سردار دل‌ها و ابومهدی المهندس برگزار می‌شود.

اسلامی اضافه کرد: همچنین همزمان با شام شهادت حاج قاسم سلیمانی، ساعت 21 قرائت سوره یاسین با حضور قاریان برجسته استان به صورت زنده در فضای مجازی و صفحه اتحادیه قرآنی استان در اینستاگرام برپا خواهد شد.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی فارس ادامه داد: همچنین در راستای برنامه‌های ایام شهادت ایشان نیز، چهار هزار بسته معیشتی از سوی مؤسسات قرآنی بین نیازمندان شناسایی شده و کم برخوردار توزیع می‌شود.

انتهای پیام
captcha