درخشش بانوی گیلانی در رشته دعاخوانی مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 3935619
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱

درخشش بانوی گیلانی در رشته دعاخوانی مسابقات سراسری قرآن

«هاجر خورشیدی» یکی از شرکت‌کنندگان مرحله کشوری چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن از استان گیلان، موفق به کسب مقام دوم رشته دعاخوانی شد.

هاجر خورشیدی در گفت‌و‌گوبا ایکنا از استان گیلان، سطح مسابقات را خوب ارزیابی کرد و گفت: امسال به دلیل شیوع کرونا مسابقات سراسری در استان‌ها و از طریق ویدئو‌کنفرانس برگزار ‌شد که شرایط و محیط برگزاری مسابقات مناسب بود. به دلیل داشتن کودک خردسال، اگر مسابقات در شهری دیگر برگزار می‌شد، با این شرایط امکان حضورم میسر نبود.

نفر دوم رشته دعاخوانی مسابقات سراسری قرآن با اشاره به سطح داوری مسابقات افزود: بازه زمانی هشت‌ دقیقه‌ای از سوی هیئت داوران در نظر گرفته شده بود که اجرای من هفت دقیقه طول کشید و به همین دلیل فکر می‌کردم ممکن است باعث کسر امتیاز شود که در نهایت توانستم تنها با اختلاف چند صدم از نفر اول، مقام دوم مسابقات را کسب کنم.

وی اظهار کرد: سه سال پیاپی در مرحله استانی موفق به کسب مقام اول شده‌ام، سال گذشته هم به مرحله کشوری راه‌ یافته که متأسفانه به دلیل تغییرات آب و هوایی و کسالت مقام ششم مسابقات را کسب کردم.

گفتنی است، هاجر خورشیدی نماینده گیلان در مرحله کشوری چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن توانست با امتیاز 81.03 مقام دوم رشته دعاخوانی این دوره از مسابقات در بخش بانوان را کسب کند.

انتهای پیام
captcha