یک‌ مرحله‌ای شدن رقابت‌های سراسری قرآن بر سختی آن افزوده بود
کد خبر: 3934480
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱

یک‌ مرحله‌ای شدن رقابت‌های سراسری قرآن بر سختی آن افزوده بود

نماینده گیلان در رشته حفظ 20 جزء چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن گفت: امسال با توجه به شیوع کرونا مسابقات سراسری قرآن یک مرحله‌ای برگزار شد که بر سختی آن افزوده بود.

زکیه صابر، نماینده گیلان در رشته حفظ 20 جزء چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، در خصوص نحوه برگزاری این دوره از مسابقات، اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع کرونا مسابقات سراسری قرآن یک مرحله‌ای برگزار شد، در حالیکه سنوات گذشته رقابت‌ها چند مرحله‌ای بود، لذا یک مرحله‌ای بودن مسابقات بر سختی آن افزوده بود.

وی که رتبه عالی چهل‌و‌دومین دوره مسابقات سراسری قرآن را در رشته حفظ 20 جزء کسب کرده بود، افزود: ای‌کاش برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای انجام می‌گرفت که رقابت هر رشته در سراسر کشور همزمان در یک روز انجام می‌گرفت تا نتایج هم سریعتر مشخص می‌شد و فرصت برای همه برابر بود.

صابر در خصوص تمرین قبل از مسابقات در شرایط کرونایی گفت: به سبب کرونا تمام کلاس‌ها و تمرینات عمومی تعطیل شدند و این امر شرایط را سخت‌تر کرد و باعث شد تمرینات تخصصی محدودتر شود که جا دارد از استاد گرانقدرم حاج فرهاد فلاح‌پور تشکر و قدردانی کنم.

یک‌ مرحله‌ای شدن رقابت‌های سراسری قرآن بر سختی آن افزوده بود

در ادامه فاطمه قلی‌زاده، نماینده گیلان در رشته حفظ کل چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، در خصوص تجربه اولین حضورش در مسابقات سراسری قرآن، تصریح کرد: همواره مسابقات سراسری قرآن اوقاف، مهمترین مسابقات قرآنی کشور بوده است، خوشحالم که توفیق شرکت در این مسابقات را کسب کردم.

وی افزود: تجربه ثابت کرده که حضوری بودن مسابقات شور و هیجان بیشتری دارد و می‌تواند باعث کسب تجربه و حتی رفع اشکال شود.

انتهای پیام
captcha