جمع‌آوری بیش از 5 میلیارد تومان صدقه در گیلان
کد خبر: 3931240
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
مدیرکل کمیته امداد گیلان خبرداد:

جمع‌آوری بیش از 5 میلیارد تومان صدقه در گیلان

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) گیلان گفت: مردم نیکوکار استان گیلان در 6 ماهه نخست امسال حدود ۵ میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان صدقه دادند.

به گزارش ایکنا از گیلان، عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد گیلان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ۲۵۸ هزار صندوق صدقه بزرگ، متوسط و کوچک در سطح استان نصب و توزیع ‌شده است، اظهار کرد: مردم نیکوکار استان گیلان، مردم خیر و نیکوکار گیلان طی 6 ‌ماهه نخست امسال حدود ۵ میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان صدقه دادند؛ صدقه اهدایی در همان محل جمع‌آوری‌شده برای رفع نیاز محرومان و مددجویان منطقه هزینه می‌شود و به ‌هیچ ‌عنوان از این کمک‌ها برای انجام فعالیت‌های تشکیلاتی و سازمانی استفاده نمی‌شود.

وی با برشمردن موارد مصرف وجوهات صدقات، گفت: مراحم دریافتی برای کمک به خرید، ساخت و تکمیل مسکن مددجویان، کمک به امر ازدواج نیازمندان، کمک به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و هزینه‌های درمانی نیازمندان، ارائه خدمات فرهنگی و تحصیلی به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت، هزینه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) استان گیلان ضمن قدردانی از همراهی همیشگی مردم نوعدوست استان در دستگیری از نیازمندان، با تاکید بر اینکه شرایط مواجهه با بیماری منحوس کرونا و آسیب‌های ناشی از آن، عاملی برای کاهش مساعدت‌های هم استانی‌های معزز نشده است، بیان کرد: مردم خیر همانند سال گذشته در این راه خیر قدم برداشته و مشارکت نموده‌اند.

اهرابی با اشاره به شیوه‌های نوین و الکترونیکی برای پرداخت صدقه، گفت: نیکوکاران می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۰۱۳*۸۸۷۷* و یا ارسال پیامک بدون متن به ۸۸۷۷ با سهولت صدقه روزانه خود را پرداخت نمایند.

انتهای پیام
captcha