برگزاری مسابقه «قصه ایثار» در گیلان
کد خبر: 3924271
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲

برگزاری مسابقه «قصه ایثار» در گیلان

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان گفت: این کانون با همراهی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، فراخوان مسابقه «قصه ایثار» را با محوریت قصه گویی درباره هشت سال دفاع مقدس منتشر کرد.

به گزارش ایکنا از گیلان، اسفندیار ضیایی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان امروز، 31 شهریورماه در جمع خبرنگاران از انتشار فراخوان مسابقه «قصه ایثار» در استان خبر داد و گفت: این فراخوان در آستانه چهلمین سالگشت دفاع مقدس و با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ شهادت و ایثار با بهره‌گیری از هنر قصه‌گویی منتشر ‌شد.

وی افزود: رخدادها و خاطرات هشت سال دفاع مقدس، زندگینامه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، آزاد‌سازی خرمشهر، روایت حماسه‌آفرینی شهیدان هشت سال دفاع مقدس و نقش‌آفرینی شهدای گیلانی مدافع حرم از موضوع‌های پیشنهادی برای قصه‌گویی محسوب می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان، گروه‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال را از مخاطبان این فراخوان دانست و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند قصه‌های حداکثر 15 دقیقه‌ای خود را به‌صورت افقی فیلم‌برداری و تا تاریخ 15 مهرماه 1399 از طریق پیام‌رسان‌های سروش یا واتس اپ به شماره 09335400749 ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha