مسابقات استانی قرآن در گیلان با معرفی نفرات برتر پایان یافت
کد خبر: 3923846
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶

مسابقات استانی قرآن در گیلان با معرفی نفرات برتر پایان یافت

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان گفت: نفرات برتر بخش آقایان چهل‌وسومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف گیلان معرفی شدند.

محمدمهدی قربانیان، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به اتمام مرحله استانی مسابقات قرآن کریم، اظهار کرد: چهل‌وسومین دوره مسابقات مرحله استانی قرآن کریم گیلان که از صبح 26 شهریور به مدت دو روز در آستان خواهر امام رشت آغاز شده بود با معرفی نفرات برتر بخش آقایان به پایان رسید.

وی با اشاره به نفرات برتر بخش برادران این دوره از مسابقات افزود: در رشته حفظ پنج جزء ناصر اسکافی از بندرانزلی و در رشته حفظ 10 جزء اسماعیل حسن‌پور از لاهیجان رتبه برتر را کسب کردند؛ همچنین در رشته حفظ 20 جزء رضا جانی‌پور از لاهیجان اول و محمدهادی مجدپور از بندرانزلی دوم شدند.

قربانیان با بیان اینکه در رشته حفظ کل امیدرضا رحیمی از رشت و سیدمهدی انقیا از بندرانزلی به ترتیب مقام اول و دوم کسب کردند، گفت: در رشته قرائت ترتیل مهدی عبرتی و محمدحسین ایزدی از رشت و ابوالفضل زیبایی از لاهیجان رتبه‌های برتر را به دست آوردند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: در رشته اذان اکبر زراعتی از لنگرود، حسین یزدانی از رشت و یعقوب صفایی از شفت اول تا سوم شدند.

وی ادامه داد: در رشته قرائت تحقیق، ابراهیم تبسم چهره از آستانه اشرفیه، محمد صدفی و فرزاد غلامزاده از رشت رتبه‌های اول را سوم را کسب کردند.

قربانیان گفت: نفرات اول هر رشته به مرحله کشوری مسابقات قرآنی که در نیمه اول آبان ماه، به صورت مجازی برگزار می‌شود، معرفی خواهند شد.

انتهای پیام
captcha