اجرای پویش نذر خون در سمنان
کد خبر: 3919528
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳

اجرای پویش نذر خون در سمنان

مدیرکل انتقال خون استان سمنان از آغاز پویش نذر خون در استان به مناسبت محرم خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۳ هزار واحد خون توسط اهداکنندگان مستمر سمنانی اهدا شد.

اجرای پویش نذر خون در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از مهر، وحید بغدادی، مدیرکل انتقال خون استان سمنان عصر روز گذشته 6 شهریور  در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز پویش نذر خون در استان به مناسبت ماه محرم گفت: این پویش باهدف کمک به بیماران نیازمند به خون آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۳ هزار و ۳۵۳ واحد خون توسط اهداکنندگان مستمر خون در استان سمنان اهداشده یاداور شد: استان در این شاخص رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل انتقال خون استان بابیان اینکه ۷۵ درصد از اهداکنندگان خون در استان در زمره اهداکنندگان مستمر قرار دارند، اظهار کرد: جمعی از کارکنان سپاه استان در آغاز اجرای این پویش با حضور در پایگاه انتقال خون به یاد فداکاری‌ها و ایثارگری‌های امام حسین (ع) ویاران آن حضرت خون خود را برای کمک به بیماران اهدا کردند.

بغدادی با تأکید بر اینکه بانوان بیشترین مصرف‌کننده و کمترین اهداکننده خون هستند، افزود: چهار پایگاه انتقال خون در شهرهای سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار فعال است.

به گفته وی؛ پویش اهدای خون تا اربعین حسینی ادامه دارد و عموم مردم می‌توانند با حضور دریکی از این پایگاه‌های انتقال خون در این پویش خیرخواهانه سهیم باشند.

انتهای پیام
captcha