مردم؛ نقطه اتکای امام خمینی(ره) پس از خداوند
کد خبر: 3902607
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸

مردم؛ نقطه اتکای امام خمینی(ره) پس از خداوند

دبیر جبهه فرهنگی گیلان با بیان اینکه نقطه اتکای امام خمینی(ره) پس از خداوند، مردم بود گفت: ایشان معتقد بود مردم وقتی آگاه و متحد شوند، هیچ نیرویی نمی‌تواند در برابر آنها ایستادگی کند.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی پوریوسفی، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، اظهار کرد: گرچه چهاردهم خردادماه روز غم و سوگ بود، اما همه ما در عصر آن روز لطف و عنایت خداوند را شاهد بودیم و مجلس خبرگان رهبری کار عظیمی انجام داد و نگذاشت پرچم انقلاب اسلامی حتی برای ۲۴ ساعت روی زمین بماند و این پرچم را بر دوش مقام معظم رهبری قرار داد.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های بارز امام خمینی(ره)، شجاعت و قاطعیت در مبارزه با استبداد داخلی و استکبار جهانی بود، افزود: این خصوصیت ایشان برخاسته از روح توکل و اعتماد به خداوند بود که در همه کارهای آن بزرگوار مشهود بود.

دبیر جبهه فرهنگی گیلان با بیان اینکه نقطه اتکای امام خمینی(ره) پس از خداوند، مردم بود گفت: ایشان معتقد بود مردم وقتی آگاه و متحد شوند، هیچ نیرویی نمی‌تواند در برابر آنها ایستادگی کند.

حجت الاسلام پوریوسفی با بیان اینکه تفکر و اندیشه امام خمینی(ره)، بدون شک تاثیر بسزایی در بیداری و وحدت مسلمانان داشت، یادآور شد: رهبر فقید انقلاب اسلامی به این موضوع توجه داشتند که علاوه بر دشمنان اسلام، برخی دولت‌ها و گروه‌ها نیز در جهان اسلام مخالف وحدت و انسجام مسلمانان هستند تا از این رهگذر منافع خود و دوستان غربی خود را فراهم کنند.

وی ادامه داد: امام راحل کشور ایران را به اوج عظمت و شکوه و همچنین ملت مسلمان ایران را به عزت و سعادت در مسیر حق و حقیقت راهنمایی کرد.

دبیر جبهه فرهنگی گیلان بیان کرد: جهان اسلام در عصر حاضر وام‌دار امام خمینی(ره) و آرمان‌های والای اوست و هم اوست که اسلام ناب محمدی را در برابر اسلام امریکایی قرار داده است و هم اوست که فریادگر پیوند محکم دین و سیاست و فراخواننده مردم مسلمان برای استقرار حکومت اسلامی است. او، رهبری است که مسلمانان و مستضعفان را در مبارزه علیه ظلم و استبداد یاری کرد و جهان اسلام را حیاتی نو بخشید.

حجت الاسلام پوریوسفی، با بیان اینکه امام راحل به امت اسلامی وحدت بخشید و جمع پراکنده مسلمانان را به هم پیوند زد و آنان را در برابر دنیای کفر و استکبار متحد ساخت، یادآور شد: امروز شاهدیم که در چهل ویکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و پس از 31 سال از رحلت این امام، در مهد کفر و استکبار جهانی یعنی آمریکای تروریست، قیامی مردمی صورت گرفته و شعار «الله اکبر» سر داده می‌شود و آتش نفرت مردمان مستضعف آمریکا برافروخته شده است، در حالی که رئیس جمهور منحوس آمریکا در خیال خام خود تابستان داغی را در سال ۹۷ برای کشور ما طراحی کرده بود و اکنون خود در این آتش داغ گرفتار شده است و باید گفت که نگاه امام و حرکت امام نجات بخش همه مظلومان و مستضعفان عالم بود و ما امروز بیشتر از هر زمانی به خط امام و راه او برای نجات بشریت از چنگال ظالمان نیازمندیم.

انتهای پیام
captcha