موکب‌های اربعین به رزمایش بخشش ایرانیان پیوستند
کد خبر: 3893499
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵

موکب‌های اربعین به رزمایش بخشش ایرانیان پیوستند

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان: موکب‌های اربعین استان اصفهان آمادگی کامل دارند که در رزمایش بخشش ایرانیان و طرح بزرگ اطعام مهدوی با همراهی کمیته امداد به مددجویان و نیازمندان اصفهانی خدمت کنند.

موکب‌های اربعین به رزمایش بزرگ بخشش ایرانیان پیوستند

به گزارش ایکنا اصفهان، به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد اصفهان، کریم زارع، سرپرست کمیته امداد و مصطفی نوریان، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان در گفت‌وگویی مشترک در رابطه با ظرفیت‌های دو نهاد برای هم‌افزایی در زمینه کمک به نیازمندان و مددجویان در شرایط شیوع ویروس کرونا به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

زارع با تاکید بر اینکه تهدیدات ویروس کرونا، فرصت‌هایی را هم برای جامعه در بر دارد، گفت: شناسایی و هم افزایی ظرفیت‌های سازمان‌ها و نهادها در کنار اولویت یافتن خدمات الکترونیکی از مهمترین فرصت هایی است که این محدودیت‌ها در عرصه خیر و احسان ایجاد کرده است.

سرپرست کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان به توضیح برنامه‌های این نهاد در این ماه پر خیر و برکت پرداخت و گفت: دو هدف عمده اطعام نیازمندان و ثبت نام حامیان ایتام و فرزندان محسنین به صورت ویژه دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه در زمینه اطعام نیازمند طرح اطعام مهدوی در راستای رزمایش بزرگ بخشش ایرانیان اجرا خواهد شد، گفت: در این طرح در صورت همکاری خیران و نیکوکاران و هم‌افزایی نهادها و سازمان‌ها ۵۰۰ هزار وعده غذای گرم با رعایت کلیه اصول بهداشتی در بیش از ۳۷ آشپزخانه ویژه در سراسر استان طبخ و در میان مددجویان و نیازمندان توزیع می‌شود.

زارع طرح دیگر این نهاد را توزیع ۱۱۰ هزار سبد کالای ضروری در میان جامعه تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان بیان کرد و گفت: همت خیران و نیکوکاران راه را برای رسیدن به این هدف هموار خواهد کرد.

مصطفی نوریان، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان نیز در این دیدار با تقدیر از خدمات کمیته امداد یادآور شد: اگر کمیته امداد نبود مشکلات زیادی جامعه ایران را در بر می گرفت و خدمات این نهاد توانسته اعتماد مردم را جلب کند.

وی با بیان اینکه موکب‌های اربعین حسینی توانسته‌اند در حوادث اخیر کشور از جمله زلزله و سیل به به هموطنان آسیب دیده خدمت‌رسانی کنند، گفت: این موکب‌ها آمادگی کامل دارند که در رزمایش بخشش ایرانیان و طرح بزرگ اطعام مهدوی با همراهی کمیته امداد استان به خدمت به مردم اصفهان بپردازند.

انتهای پیام
captcha