راه‌اندازی پویش «هر خانه یک مسجد» در گیلان
کد خبر: 3883005
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹

راه‌اندازی پویش «هر خانه یک مسجد» در گیلان

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان با راه‌اندازی پویش #هر_خانه_یک_مسجد از نوجوانان و جوانان انقلابی دعوت به انجام اعمال اعتکاف در منزل می‌کند.

مهیار فتحی‌پور، مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان، در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، اظهار کرد: در پی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و همچنین حفظ سلامت افراد، مراسم اعتکاف لغو شد، براین اساس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان با راه‌اندازی پویش #هر_خانه_یک_مسجد از نوجوانان و جوانان انقلابی دعوت به انجام اعمال اعتکاف در منزل می‌کند.

فتحی‌پور افزود: افراد برای شرکت در پویش «هر خانه یک مسجد» می‌توانند تصاویر و فیلم‌های مربوط به عبادات خانوادگی یا فردی شامل نماز جماعت، قرائت قرآن، مناجات و کتابخوانی و یا هر موردی که این قالب قرار می‌گیرد را برای ما ارسال کنند و به قید قرعه از جوایز نفیسی بهره‌مند شوند.

وی در خصوص راه‌های ارسال آثار گفت: افراد از 12 لغایت 22 اسفند فرصت دارند که آثار خود را یا در اینستاگرام بارگذاری و صفحه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان را تگ کنند یا می‌توانند تصاویر خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی به شماره 09119375019 به همراه مشخصات فردی ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha