اجرای طرح «پنجشنبه‌های گل یاس» در رسانه‌های گیلان
کد خبر: 3874044
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴

اجرای طرح «پنجشنبه‌های گل یاس» در رسانه‌های گیلان

گروه اجتماعی - مسئول بسیج رسانه گیلان از اجرای طرح «پنجشنبه‌های گل یاس» در رسانه‌ها خبر داد و گفت: این طرح با محوریت گزارش، مصاحبه و خبر در حوزه عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

مهدی پارسا، مسئول بسیج رسانه استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، با بیان اینکه عفاف و حجاب همواره یکی از دغدغه‌های مهم دینی، فرهنگی و اجتماعی جامعه است، اظهار کرد: در این میان، رسانه‌های جمعی اعم از دیداری، شنیداری و مکتوب، نقش انکارناپذیری در ترویج یا تضعیف فرهنگ عفاف و حجاب در سطح جامعه دارند.

وی با تاکید بر اینکه هر رسانه قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر است، افزود: طرح «پنجشنبه‌های گل یاس» با محوریت حجاب و عفاف در رسانه‌های گیلان اجرا می شود.

مسئول بسیج رسانه گیلان با اشاره به نقش اثرگذار رسانه ها در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، ادامه داد: رسانه ها در قالب این طرح مطالبی در زمینه بهبود رفتار و منش اسلامی و مقابله با بی حجابی و ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه منتشر می کنند.

پارسا با بیان اینکه رسانه‌ها نقش ارزنده‌ای در انتقال فرهنگ دارند، گفت: دشمن از طرق مختلف در فضاهای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای در تلاش جهت خدشه‌دار کردن فرهنگ اصیل اسلامی است و در این جنگ رسانه‌ای باید فرهیختگان عرصه رسانه بیش از پیش فعال باشند.

وی خاطرنشان کرد: در طرح «پنجشنبه های گل یاس» رسانه‌ها در قالب گزارش، مصاحبه و خبر در بخش عفاف و حجاب فعال خواهند شد و عملکرد رسانه‌ها در این حوزه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha