ضرورت ارتقای فهم دانش مدیریت اسلامی توسط جوانان
کد خبر: 3873711
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵

ضرورت ارتقای فهم دانش مدیریت اسلامی توسط جوانان

گروه اجتماعی - نماینده ولی فقیه در گیلان جوانی را دوره طلب بهترین‌ها عنوان کرد و گفت: دوران جوانی بهترین دوران تربیت نفس است و انسان در این دوران ادبیات گفتمانی خود را کسب می‌کند.

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز 3 بهمن در دیدار مجمع تربیتی و فعالان حوزه تربیت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان که در سالن اجتماعات مصلای امام خمینی(ره) رشت برگزار شد، با قدردانی از حضور جوانان در عرصه اظهار کرد: جوان ایرانی باید بداند در کدام قسمت از پازل دنیای معاصر قرار گرفته است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه زیباترین دوران زندگی انسان دوره جوانی است، افزود: دوران جوانی، دوره نشاط انسان است؛ خدا جوانی را که عمرش را در راه بندگی اش صرف کند، دوست دارد.

آیت‌الله فلاحتی دوران جوانی را دوره شکل گیری شخصیت انسان دانست و بیان کرد: دوران جوانی، دوره آرمان گرایی انسان است و بر این مبنا امام صادق(ع) به مربیان می‌فرماید که جوانان را قبل از اینکه دیگران در اختیار گیرند، دریابید.

وی، دوران جوانی را دوره طلب بهترین‌ها ذکر کرد و گفت: دوران جوانی بهترین دوران تربیت نفس است و انسان در این دوران ادبیات گفتمانی خود را کسب می‌کند.
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه دوران جوانی دوره قدرت جسمانی است، خاطرنشان کرد: دوران جوانی دوره درک عالی لذایذ معنوی و حتی مادی است.

آیت‌الله فلاحتی جوانی را دوران اوج انتقال احساس‌های معنوی به فرزند عنوان کرد و یادآور شد: اگر دوره جوانی سپری شود دیگر ازدواج معنا ندارد.

وی با بیان اینکه دوران جوانی دوره بصیرت افزایی انسان است، اظهار کرد: دوران جوانی دوره دانش افزایی است ضمن اینکه انسانی که در جوانی فکرش را آماده کرده، در سنین بالا آماده پیاده کردن ایده‌های خود است.

امام جمعه رشت کسب دانش را از ویژگی‌های جوان مومن، پای کار انقلابی عنوان کرد و افزود: جوانان باید درس بخوانند و مطالعه داشته باشند زیرا آینده در دست اهل دانش است.

آیت‌الله فلاحتی تصریح کرد: یکی از علل اینکه ما در بعضی از بخش‌های جامعه ریزش مدیریتی داریم ناشی از آن است که اهل علم در عرصه نیامدند یا کم داریم.

وی با اشاره به فعالیت شبکه‌های مجازی، بیان کرد: بخش تخریبی شبکه‌های مجازی بیگانه بیش از بخش سالم و آگاهی بخش آن است بنابراین می‌طلبد شبکه‌های مجازی داخلی بیشتر فعال شوند.

نماینده ولی فقیه در گیلان بر ارتقای دانش فهم مدیریتی جوانان تاکید کرد و یادآور شد: آینده متعلق به جوانان است و می‌طلبد جوانان دانش مدیریتی اسلامی را کسب کنند.

فعالیت ۱۷ کارگروه در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان

حجت الاسلام مجتبی پوریوسفی، دبیر جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی گیلان نیز در دیدار مذکور به فعالیت ۱۷ کارگروه در این جبهه اشاره کرد و گفت: یکی از کارگروه‌های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان، کارگروه تربیتی است.

وی مهم ترین امر در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی را انسان سازی عنوان کرد و افزود: نیاز است تشکل‌های مختلف در کنار هم قرار گیرند و نیروهای انقلاب از فعالیت‌های همدیگر آگاه باشند.

انتهای پیام
captcha