ترویج بی اعتمادی در جامعه مخل توسعه است
کد خبر: 3872097
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲

ترویج بی اعتمادی در جامعه مخل توسعه است

گروه سیاست و اقتصاد - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان ترویج بی اعتمادی در جامعه را بسیار خطرناک دانست و عنوان کرد: بی اعتمادی مشکل ایجاد می کند و هر مشکل می تواند مخل راه توسعه کشور باشد.

به گزارش ایکنا از گیلان، کیوان محمدی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان امروز، 26 دی ماه در پنجاه وچهارمین نشست تخصصی توسعه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان که با موضوع «مدیریت بهره وری» برگزار شد، با تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: سردار سلیمانی از دوران جوانی تا لحظه شهادت خدمتگزار مردم بود و مراسم تشییع پیکر ایشان نه تنها در ایران، بلکه در تمام دنیا نظیر نداشت.

وی سردار سلیمانی را نماینده یک جریان و جبهه و تفکر خاص ندانست و افزود: حاج قاسم سلیمانی بسیار الهی و انسانی می اندیشید و لذا بزرگترین ظلمی که می توان در حق این سردار رشید اسلام روا داشت، محدود کردن ایشان به یک جریان و تفکر است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان تصریح کرد: سردار سلیمانی نه تنها جانش را برای اسلام و ایران در طبق اخلاص گذاشت، بلکه از مظلومان دفاع کرد و در راه انسانیت به شهادت رسید.

محمدی با اشاره به تقارن بحث برانگیز شهادت سردار سلیمانی با سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی، گفت: دشمنان این کشور و این نظام همواره به دنبال مشروعیت زدایی هستند و می خواهند آحاد مردم نه فقط به مسئولان، بلکه نسبت به یکدیگر بی اعتماد شوند.

وی ترویج بی اعتمادی در جامعه را بسیار خطرناک دانست و عنوان کرد: بی اعتمادی مشکل ایجاد می کند و هر مشکل می تواند مخل راه توسعه کشور باشد.

این مقام مسئول با بیان اینکه توسعه به آرامش، اتحاد و پرهیز از اختلاف نیاز دارد، خاطرنشان کرد: هر کسی که در جهت بر هم زدن آرامش و خدشه دار کردن وحدت و اتحاد مردم حرکت می کند مخالفت توسعه است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان شهادت سردار سلیمانی را موجب تقویت اتحاد و انسجام ملی دانست و یادآور شد: سلیمانی ها امنیت و آسایش را برای جامعه ما به ارمغان آورده اند و لذا امروز وظیفه داریم اعتماد به یکدیگر را از دست ندهیم و راه توسعه را گم نکنیم، زیرا تلاش دشمنان این است کشور ما روی خوش نبیند.

وی با بیان اینکه تشییع باشکوه سردار سلیمانی دشمنان را شوکه کرد، گفت: ایران طنین وحدت و پرهیز از اختلاف را به گوش جهانیان رساند.

محمدی بهره وری را یکی از اقدامات بر زمین مانده در سازمان ها دانست و خاطرنشان کرد: باید انقلاب در آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت صورت گیرد تا بتوانیم بهره وری را نهادینه سازی کنیم.

انتهای پیام
captcha