همایش «مبارزه با ربا» برگزار می‌شود
کد خبر: 3866545
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
مذهب‌جعفری خبر داد:

همایش «مبارزه با ربا» برگزار می‌شود

گروه اقتصاد ــ همایش «مبارزه با ربا» در روزهای پنجم و ششم دی‌‌ماه از سوی جنبش مردمی ممانعت از جنگ با خدا برگزار می‌شود.

محمدهادی مذهب‌جعفری دبیر نهضت مردمی ممانعت از جنگ با خدا، در گفت‌وگو با ایکنا، با بیان اینکه نخستین همایش تخصصی ملی نهضت مردمی ممانعت از جنگ با خدا در روزهای پنجم و ششم دی‌ماه برگزار می‌‌شود، گفت: این همایش نخستین گردهمایی کارشناسان و اعضای فعال نهضت از سراسر کشور است که به همین علت پس از فراخوان همایش از طریق سایت نهضت مردمی ممانعت از جنگ با خدا به نشانی Reba.ir و کانال‌های نهضت و ثبت‌نام متقاضیان شرکت به صورت ویژه از 150 نفر از اعضای فعال نهضت برای حضور در این همایش دعوت به عمل آمده است. با توجه به اینکه ظرفیت همایش محدود بود فعالان و کارشناسانی که تجربه بیشتری در مبارزه با ربا داشته‌اند در اولویت ثبت‌نام برای حضور در همایش قرار داشته‌اند.

مذهب‌جعفری در مورد محورهای برگزاری همایش تصریح کرد: محورهای برگزاری همایش عبارت است از موضوع شناسی ربا، بررسی تخصصی نحوه خلق پول، مبانی پول اسلامی و پارادایم بیع و شورش علیه طمع که سخنرانان مختلفی این مباحث را ارائه خواهند داد.

دبیر نهضت مردمی ممانعت از جنگ با خدا درباره هدف از برگزاری این همایش افزود: کارگاه‌های متفاوتی در کنار ارائه‌ها و سخنرانی‌ها برگزار خواهیم کرد و هدف از برگزاری این کارگاه‌ها این است که کارشناس‌های نهضت مبارزه با ربا در سراسر کشور هم از نظر اجرایی و از نظر محتوایی، از جمله‌هایی همانند نحوه تعامل با مسئولان و مردم و ارائه تجربیات مختلف در استان‌ها تقویت شوند.

وی ادامه داد: در این همایش از مجموعه 7 جلدی «تاریخ جنگ با خدا» رونمایی خواهد شد که روند و نحوه مقابله با افراد مدافع ربا در  ایران را به تصویر کشیده شده است که تاریخ مکتوبی برای انقلاب اسلامی محسوب خواهد شد.

مذهب‌جعفری در پایان گفت: این همایش در روزهای پنجم و ششم دی‌ماه در ساختمان فطرت، واقع در مترو شهید کلاهدوز، میدان لوزی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha