مردم تخلفات انتخاباتی را گزارش کنند
کد خبر: 3861109
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
فرماندار زابل:

مردم تخلفات انتخاباتی را گزارش کنند

کانون خبرنگاران نبأ ــ غلام‌رضا گنجی گفت: استفاده از اموال و امکانات دولتی برای تبلیغ کاندیداها ممنوع بوده و تخلف محسوب می‌شود؛ مردم تخلفات انتخاباتی را گزارش کنند و به افرادی رأی دهند که اصلح بوده و دلسوز مردم و نظام باشند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ فرماندار شهرستان زابل صبح روز یکشنبه،‌10 آذرماه طی نشستی در سالن جلسات فرمانداری؛ ضمن دیدار با اصحاب رسانه آمادگی کامل ستاد انتخابات این شهرستان را برای ثبت نام نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره شورای اسلامی اعلام کرد.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان در اولین روز از آغاز رسمی فرایند انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح برنامه‌ها و مقدمات تشکیل ستاد انتخابات برای برگزاری باشکوه انتخابات پرداخت و گفت: انتخابات نماد دموکراسی اسلامی در کشورمان است و همه باید تلاش کنیم تا این مهم به بهترین شکل برگزار شود.

وی همچنین تأکید کرد: در ستاد انتخابات شهرستان، با همدیگر پیمان بسته‌ایم که با جان و دل برای برگزاری انتخاباتی سالم به بهترین شکل ممکن اهتمام ورزیم. در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری و تأکیدات مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی اعتقاد داریم، رأی مردم حق‌الناس است و برای صیانت از آرا مردم و پاسخ مثبت به اعتماد آنها جان خویش را در طبق اخلاص قرار داده‌ایم و با متخلفانی که قصد اخلال در تحقق این اصل دارند قاطعانه برخورد خواهیم کرد و با احدی تعارف نخواهیم داشت.

گنجی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: همه ما ملزم به فراهم آوردن بستر مناسب و زمینه لازم جهت حضور پرشور و باشکوه مردم در انتخابات هستیم.

وی با اشاره به ترفندهای دشمنان نظام در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: حضور چشمگیر مردم پای صندوق‌های رأی و خلق حماسه‌ای دیگر، همچون گذشته باعث ذبونی دشمنان ملت و کشورمان خواهد بود. کاندیداها و طرفداران آنها در همه حال باید پایبند به اخلاق ایرانی و اسلامی باشند.

فرماندار شهرستان زابل در پایان گفت: استفاده از اموال و امکانات دولتی برای تبلیغ کاندیداها ممنوع و تخلف محسوب می‌شود؛ مردم تخلفات انتخاباتی را گزارش کنند و به افرادی رأی دهند که اصلح بوده و دلسوز مردم و نظام باشند.

حسین قدس‌نیا

انتهای پیام
captcha