انسجام ملی سبب خنثی شدن فتنه‌هاست
کد خبر: 3859799
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹

انسجام ملی سبب خنثی شدن فتنه‌هاست

گروه اجتماعی - نماینده ولی فقیه در گیلان انسجام ملی را سبب خنثی شدن فتنه‌ها دانست و اضافه کرد:‌ دشمن برای انتخابات نقشه‌های شومی دارد و با انسجام ملی می‌توانیم فتنه ها را خنثی کنیم.

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان امروز، 5 آذرماه در یادواره سرداران، فرماندهان و 550 شهید شهرستان صومعه‌سرا که در قالب تجمع بزرگ و حماسی بسیجیان این شهرستان در مسجد جعفری برگزار شد، اظهار کرد: بسیج لشکر مخلص خداست.

وی بسیج را به معنای بصیرت الهی عنوان کرد و افزود: امام خمینی(ره) بسیج را بنیان گذاشت و امروز دشمنان ما از بسیج به عنوان پدیده الهی می‌ترسند. آنچه موجب شده ملت ایران در دنیا بدرخشد به دلیل وجود بسیج است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه امروز به واسطه بسیج پرتو نورانیت انقلاب اسلامی دنیای بشر را پر کرده است، گفت: هیچ دوره‌ای از گذشته ایران به زیبایی این دوره نبوده، زیرا امروز تمام قدرت‌های سلطه‌جوی جهانی به اقتدار و عزت نظام اسلامی اذعان دارند.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اینکه ملت ایران تحت لوای مقام معظم رهبری توانسته تمام معادلات بشری را تغییر دهد، بیان کرد: امام خمینی(ره) فرمود این ساده‌اندیشی است که بگوییم دشمنان از ما دست برداشته‌اند؛ ضمن اینکه کینه دشمنان علیه اسلام محمدی(ص) موج می‌زند.

وی به تلاش آمریکا برای دیکتاتوری بین‌المللی و سلطه‌جویی در دنیا اشاره کرد و گفت: آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل جهود شبانه‌روز در مقابل جمهوری اسلامی در حال توطئه هستند، اما آمریکا روز به روز در مقابل جمهوری اسلامی در موضع ضعف قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به شایعه‌پراکنی دو هزار سایت علیه جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: حوادث لبنان و عراق مقدمه شوم علیه ایران بود، اما بیداری و هوشیاری ملت ایران ترفند دشمنان را خنثی کرد.

وی به تداوم اعمال تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: در سایه تحریم‌ها توانستیم شکوفایی هایی در جامعه ایرانی به وجود آوریم و این امر سبب شگفتی دنیا شده است.

امام جمعه رشت ادامه داد: ایران تنها کشوری است که آمریکا کوچکترین نقشی در تصمیم‌گیری آن ندارد لذا کسانی که نغمه آمریکا و اروپا را سر می دهند بدانند غرب در مقابل ملت ایران خاضع شده است.

آیت‌الله فلاحتی به ایجاد رعب بسیج در دل دشمنان در چهل سال گذشته اشاره کرد و افزود: ملت ایران مجاهدانه و با روحیه‌ای با نشاط در مقابل دشمنان ایستاده است لذا وظیفه داریم بهانه هر فتنه و آشوب را از دشمن بگیریم.

وی انسجام ملی را سبب خنثی شدن فتنه‌ها دانست و اضافه کرد:‌ دشمن برای انتخابات نقشه‌های شومی دارد و با انسجام ملی می‌توانیم فتنه ها را خنثی کنیم. البته مردم در تمام صحنه‌های انقلاب گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.

امام جمعه رشت به برنامه‌ریزی دو ساله دشمن برای ایجاد اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: بسیجیان در مدت سه روز توطئه‌های دشمن را خنثی کردند و اکنون شرایط ایران بسیار عالی است.

وی بر لزوم رصد و کنترل قیمت‌ها توسط مسئولان تاکید کرد و افزود: افزایش بنزین نباید بهانه به دست دشمنان دهد؛ بنابراین مسئولان قیمت‌ها را رصد و اطلاع‌رسانی کنند تا کسی جرات نداشته باشد شریان حیاتی ملت ایران را فشار دهد.

انتهای پیام
captcha