مردم و رهبری پشتوانه‌های نظام اسلامی هستند
کد خبر: 3856460
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰

مردم و رهبری پشتوانه‌های نظام اسلامی هستند

گروه اجتماعی - فرمانده پایگاه مقاومت بسیج بنیاد شهید مردم و رهبری را دو پشتوانه نظام جمهوری اسلامی دانست و یادآور شد: همانگونه که در جبهه دفاعی و نظامی جهادگونه عمل کردیم و دشمنان را نابود کردیم، در عرصه جنگ اقتصادی نیز باید همان روحیه ایثار و مجاهدت و مقاومت را حفظ و ترویج کنیم.

به گزارش ایکنا از گیلان، فریبرز خزایی،‌ فرمانده پایگاه مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور امروز،‌ 20 آبان‌ماه در مراسم افتتاح نمازخانه جدید بنیاد شهید گیلان، دفاع مقدس را صحنه درخشش انسان‌های وارسته و بزرگوار دانست و اظهار کرد: استان گیلان در طول تاریخ انقلاب و دفاع مقدس همواره نقش‌آفرینی موثری داشته است.

وی با اشاره به پیشتازی مردم گیلان در ولایتمداری و استکبارستیزی، تصریح کرد:‌ ولایتمداری، استکبارستیزی، انجام امور خیر و خدمات‌رسانی به مردم از جمله ویژگی‌های تفکر بسیجی است و مجموعه همکاران بنیاد شهید همگی بسیجی هستند؛ به ویژه خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را در کارنامه کاری خود دارند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج بنیاد شهید با اشاره به دشمنی آشکار و پنهان آمریکا به نظام مقدس جمهوری اسلامی، متذکر شد:‌ امروز در شرایط حساس منطقه‌ای و بین‌المللی قرار داریم و دشمن جنگ روانی و اقتصادی علیه ملت ایران به راه انداخته است لذا باید همواره به فرهنگ ایثار و شهادت تمسک بجوییم.

خزایی اقتدار دفاعی و نظامی امروز ایران را قابل مقایسه با دوران دفاع مقدس ندانست و خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش ما مرهون جانفشانی شهدا و ایثارگران است و در مقابل استکبار جهانی باید مقاومت و ایستادگی داشته باشیم.

وی مردم و رهبری را دو پشتوانه نظام جمهوری اسلامی دانست و یادآور شد: همانگونه که در جبهه دفاعی و نظامی جهادگونه عمل کردیم و دشمنان را نابود کردیم، در عرصه جنگ اقتصادی نیز باید همان روحیه ایثار و مجاهدت و مقاومت را حفظ و ترویج کنیم.

عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان نیز در ادامه،‌ نماز را بهترین تجلی بتدگی و ارتباط با خدا دانست و اظهار کرد: بی‌تردید ترویج فرهنگ نماز در راستای ارتقای سلامت اداری و اخلاقی نقش موثر دارد.

وی اضافه کرد: برجسته‌ترین اثر نماز، رسیدن به آرامش روحی و روانی است، چراکه نماز یاد خدا را در دل زنده می‌کند و یاد خدا ریشه تمام خوبی‌ها و زیبایی‌هاست.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان با بیان اینکه نمازخانه باید بهترین مکان در یک سازمان باشد، افزود: اگر نمازخانه به نحو احسن و با کیفیت اداره شود عاملی برای ایجاد رغبت در نمازگران خواهد بود.

پاکاری زیربنای این نمازخانه را 140 مترمربع دانست و تصریح کرد:‌ احداث، بازسازی و تجهیز نمازخانه های ادارات بنیاد شهید استان همواره در دستور کار قرار دارد تا بتوانیم یک فضای ایمانی و بانشاط که در شان این فریضه الهی است را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه طی دو سال اخیر چهار نمازخانه بنیاد شهید تعمیر و تجهیز شده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم اینگونه اقدامات منوی برای اقامه بهتر و بیشتر فریضه واجب نماز موثر واقع شود و به ترویج فرهنگ نماز و نمازخوانی کمک کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوطالب حجازی، رئیس ستاد اقامه نماز گیلان نیز، اقامه فریضه نماز در جامعه را یکی از برکات جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب کسی جرات نمی‌کرد علنی نماز اقامه کند، اما امروز در همه ادارات و مدارس و ساختمان‌های تجاری و گردشگری نمازخانه و امام جماعت وجود دارد.

وی افزود: مقام معظم رهبری سالانه دو پیام صادر می‌کنند که اولین پیام برای کنگره عظیم حج و دومین پیام برای اجلاس سراسری نماز است و اهمیت موضوع را نشان می‌دهد.

رئیس ستاد اقامه نماز گیلان با بیان اینکه عزت و اقتدار امروز ایران را مدیون نهضت اسلامی امام خمینی(ره) هستیم، گفت: در دوران پهلوی هیچ اختیاری از خود نداشتیم، اما به برکت انقلاب اسلامی و خون‌های مقدس شهدا آمریکا را تهدید می‌کنیم و اقتدار داریم.

انتهای پیام
captcha