اعلام اسامی داوران جشنواره قرآنی دانشگاه پیام نور
کد خبر: 3853903
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰

اعلام اسامی داوران جشنواره قرآنی دانشگاه پیام نور

گروه مسابقات ــ اسامی داوران مرحله کشوری بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور اعلام شد و بر اساس آن 19 داور بین‌المللی و کشوری در دو بخش بانوان و آقایان این دوره از مسابقات را قضاوت می‌کنند.

اعلام داوران جشنواره قرآنی دانشگاه پیام نور

به گزارش ایکنا؛ هیئت داوران بیست‌و‌سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور، که طی روزهای 12 تا 14 آبان ماه در استان کرمان برگزار می‌شود، اعلام شد.

بر همین اساس در تیم داوری این دوره از مسابقات 19 داور بین‌المللی و کشوری در دو بخش بانوان و آقایان حضور دارند و طی سه روز به قضاوت رقابت‌های این دوره از مسابقات می‌پردازند. اسامی تیم داوری این مسابقات به شرح زیر است.

در بخش آقایان، سیدمحسن موسوی‌بلده، احمد ابوالقاسمی، صالح اطهری‌فرد، عباس امام‌جمعه، سعید رحمانی، مجید طالبی‌زاده، سیدعلی موسوی، هاشم سلطانی‌نژاد، شاه‌نظری، فیاض به عنوان هیئت داوران این دوره از مسابقات معرفی شده است.

در بخش بانوان نیز شهین ملکوتیان، راضیه جمالی، نجات صحاف، الهام ماندگارمهر، الهام سلطانی‌نژاد، اعظم الوندی، معصومه عباسی‌نظری، فاطمه عبدلی و حمیده کجملیان به عنوان داوران این دوره معرفی شده‌اند.

بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور در بخش‌های آوایی، معارفی، پژوهشی، ادبی، هنری و فناوری و در ۳۴ رشته برگزار می‌شود که بسیاری از بخش‌های این مسابقات تا پیش از این برگزار شده و در مرحله کشوری این جشنواره فقط از برگزیدگان آن بخش‌ها تجلیل خواهد شد.

بخش آوایی این مسابقات، که طی روزهای ۱۲ تا ۱۴ آبان‌ماه برگزار می‌شود، شامل رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ پنج جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل، دعا و مناجات‌خوانی، اذان و تواشیح و هم‌خوانی قرآن کریم است.

انتهای پیام
captcha