برنامه روز پایانی رقابت‌های حفظ کل و قرائت تحقیق/ آخرین تلاش‌ها برای کسب رتبه
کد خبر: 3846562
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳
چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن/

برنامه روز پایانی رقابت‌های حفظ کل و قرائت تحقیق/ آخرین تلاش‌ها برای کسب رتبه

گروه مسابقات ــ روز پایانی رقابت‌های چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش آقایان امروز پس از اجرای شرکت‌کنندگان در رشته حفظ کل و قرائت تحقیق به پایان می‌رسد و نفرات برتر نیز صبح روز یازدهم مهر معرفی می‌شوند.

چهارشنبه صبح ///////// برنامه روز پایانی رقابت‌های حفظ کل و قرائت/ آخرین تلاش‌ها برای کسب رتبه

به گزارش خبرنگار اعزامی ایکنا؛ به اصفهان، روز چهارم و پایانی رقابت‌های چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از صبح امروز، دهم مهرماه، آغاز می‌شود و شرکت کنندگان در دو رشته حفظ کل و قرائت تحقیق آخرین اجرای خود در این دوره از مسابقات را انجام خواهند داد.

بر همین اساس روز آخر مسابقات با رقابت حافظان کل در نوبت صبح آغاز می‌شود. در این بخش محمدحسین عربیان از قم به سؤالات هیئت داوران پاسخ می‌دهد و در ادامه نیز ابوذر کرمی از مرکزی، محمدرسول تکبیری از تهران، پیمان ایازی از مازندران، سینا طباخی از آذربایجان شرقی، نوید رزمجو از فارس، احمد معتمدی از تهران و علیرضا سامری از خوزستان به سؤالات هیئت داوران پاسخ خواهند داد.

در این نوبت هر کدام از شرکت‌کنندگان به دو سؤال دو صفحه‌ای در آیتم آیات مشابه پاسخ خواهند داد. رقابت‌های این نوبت از ساعت 8 تا 12 برگزار خواهد شد.

در نوبت بعدازظهر نیز که مسابقات آن از ساعت ۱۵ تا ۱۸ و ۱۹ تا ۲۱:۳۰ ادامه دارد، شرکت کنندگان به سه سؤال سه صفحه‌ای یا همان آیتم استقامتی پاسخ خواهند داد.

در این‌ نوبت مسابقات با اجرای سعید علی‌اکبری از قزوین آغاز می‌شود و در ادامه نیز به ترتیب حسین خانی از اصفهان، امیررضا رحیمی از گیلان، مجتبی علیرضالو از تهران، سعید شاهرخی از کرمان، امیرعلی ابوالفضلی از تهران، محمد خاکپور از خراسان رضوی، رضا گلشاهی از خراسان رضوی و محمود بابایی از همدان به روی جایگاه می‌روند.

در رشته قرائت تحقیق نیز مسابقات در دو نوبت و از ساعت ۱۵ تا ۱۸ و ۱۹ تا ۲۱:۳۰ برگزار می‌شود. در این بخش ابتدا سیدمصطفی حسینی از قزوین تلاوت پنج دقیقه‌ای خود را انجام خواهد داد و در ادامه نیز به ترتیب رسول تمجید از اردبیل، امید حسینی‌نژاد از خراسان رضوی، مجتبی محمدبیگی از تهران، محمدعلی عنبری از گیلان، مهدی فروغی از قم، مسعود موحدی‌راد از تهران، هادی موحدامین از تهران، حسن حکیمی از تهران، علیرضا بیژنی از خراسان رضوی، مختار دهقان از خراسان رضوی، سیدحمیدرضا مقدسی از قم، حسین خسروی از یزد، حبیب صداقت از تهران، مهدی شایق از یزد، وحید خزایی از تهران، مسعود نوری از تهران، علیرضا مسیح‌پور از کهگیلویه و بویراحمد، محسن قاسمی از تهران، سیدجاسم موسوی از خوزستان، حسین پورکویر از خراسان رضوی و حمید حق‌طلب از خراسان رضوی به اجرای تلاوت می‌پردازند.

در رشته قرائت تحقیق به ترتیب هر کدام از قاریان یک در میان تلاوت پنج دقیقه‌ای و پانزده دقیقه‌ای خواهند داشت.

این مسابقات حدود ساعت ۲۲ پایان می‌یابد و نفرات برتر و نمایندگان ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن ایران و مالزی نیز در مراسم اختتامیه، که صبح روز پنج‌شنبه یازدهم مهرماه برگزار می‌شود، معرفی خواهند شد.

 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha