رعایت اصل بی‌طرفی، از مؤلفه‌های سلامت انتخابات است
کد خبر: 3845994
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷

رعایت اصل بی‌طرفی، از مؤلفه‌های سلامت انتخابات است

گروه اجتماعی ــ رئیس ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه رعایت اصل بی‌طرفی یکی از مؤلفه‌های سلامت انتخابات است، گفت: ستاد امنیت انتخابات با ترکیب ابلاغی تشکیل و جلسات به‌صورت مستمر برگزار شود.

رعایت اصل بی‌طرفی، یکی از مؤلفه‌های سلامت انتخابات است

به گزارش ایکنا از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی و امنیتی استاندار، صبح امروز، 8 مهر در نشست مشترک ستاد انتخابات استان سمنان و دامغان با ضمن بیان اینکه ۲۴ فرآیند از ۲۵ فرآیند انتخابات به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، گفت: باید تلاش کرد تا در این امر از جوانان تحصیل‌کرده و متخصص استفاده کنیم تا با علم و منطق نسبت به موارد و مباحث احتمالی پاسخگو باشند.

وی افزود: در بحث اجرای انتخابات آتی، باید به سمت جوان‌گرایی گام برداریم که در این راستا همچنین برای اعضای شعب و نمایندگان فرماندار، از بانوان توانمند، متعهد و متخصص استفاده می‌شود.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه اعضای ستاد انتخابات صرفه‌جویی در هزینه‌ها را در بحث انتخابات در دستور کار قرار دهند و دستگاه‌های اجرایی نیز نیروی انسانی و تجهیزات خود را برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات، در اختیار فرماندار و ستاد انتخابات شهرستان قرار دهند، متذکر شد: روند انتخابات باید به‌گونه‌ای  پیش رود تا بحث سلامت انتخابات به‌صورت کامل رعایت شود و رعایت اصل بی‌طرفی یکی از مؤلفه‌های سلامت انتخابات است.

به گفته خجسته‌پور، در جلسات ستاد امنیت، طرح امنیتی برای حفظ امنیت انتخابات تدوین شود که بر این اساس رقابت، مشارکت، سلامت و امنیت، شعار اصلی ما در بحث برگزاری انتخابات است.

انتهای پیام

انتهای پیام
captcha