تأثیرات معنوی مراسم شیرخوارگان حسینی در جهان
کد خبر: 3833628
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵

تأثیرات معنوی مراسم شیرخوارگان حسینی در جهان

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با تأکید بر اینکه با توجه به اثرگذاری بسیار زیاد معنوی و فرهنگی مراسم شیرخوارگان حسینی، باید منتظر برخوردهای استکبار نیز با این مسئله باشیم، گفت: مراسم شیرخوارگان حسینی تاثیرات معنوی در جهان برجای گذاشته است.

تاثیرات معنوی مراسم شیرخوارگان حسینی در جهان

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، صبح امروز، ۱۸ مردادماه، در نشست سالانه مسئولین و رابطین مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) در استان، اظهار کرد: فعالیت‌هایی نظیر مراسم شیرخوارگان حسینی بسیار با عظمت بوده و دارای اجر و پاداش اخروی است.

وی ادامه داد: امروز شاهدیم که پیاده‌روی اربعین به یک موضوع جهانی تبدیل شده است و ان‌شاالله این مسئله و مسائلی همچون مراسم شیرخوارگان حسینی زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت باشند.

قریشی بیان کرد: محافل شیرخوارگان با همت مسئولان و متولیان در سراسر جهان همه‌گیر شده و می‌تواند تاثیرات بسیار بسزایی در کل جهان داشته باشد.

وی یادآور شد: با توجه به اثرگذاری بسیار زیاد معنوی و فرهنگی مراسم شیرخوارگان حسینی، باید منتظر برخوردهای استکبار نیز با این مساله باشیم.
انتهای پیام

captcha