خون شهدای مدافع حرم پایمال نمی‌شود
کد خبر: 3602155
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶

خون شهدای مدافع حرم پایمال نمی‌شود

گروه معارف: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس با تأکید بر اینکه اقتدار و عظمت کنونی کشورمان مدیون خون شهدای والامقام مدافعان حرم است، گفت: خون شهدای مدافع حرم هرگز پایمال نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، حجت‌الاسلام و‌المسلمین علی شیرازی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس، یکم خرداد در مراسم تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم علیرضا قبادی که در منطقه رجایی شهر کرج برگزار شد، اظهار کرد: ما انتقام خون همه شهدای مدافع حرم که در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) و ائمه اطهار‌(ع) جان دادند را می‌گیریم و می‌گوییم انتقام آنان که در مسیر دفاع از حرم امام حسین(ع) و اهل بیت جان دادند را به‌زودی خواهیم گرفت.
وی بیان کرد: باید به گونه‌ای رفتار کنیم که روز قیامت شرمنده شهدا و خانواده شهیدان نباشیم، به ویژه شهدای مدافع حرم که مظلومانه و در غربت از همه هستی خود گذشتند.
شیرازی با بیان اینکه خدا نعمت شهادت را در خانه‌های خاص قرار می‌دهد، ابراز کرد: تا زمانی که انسان متواضع، ایثارگر و عاشق شهادت نشود به این درجه از بندگی نمی‌رسد به این دلیل که شهید دارای جایگاه والایی است.
این مسئول در ادامه ضمن تبریک شهادت به خانواده شهید قبادی گفت: در اینجا و در کنار پیکر این شهید اعلام می‌کنیم یا زینب(س) امروز روز انتقام از دشمنان توست، نه تنها از داعش بلکه از همه یزدیان امروز، انتقام خواهیم گرفت و این سند ماست که پای دفاع از حریم و حرم تو ایستاده‌ایم و پای دفاع از حرم حسین ابن علی (ع) تا پای جان می‌ایستیم، سر می‌دهیم ولی دین نمی‌دهیم و دست از حمایت انقلاب، اسلام و ولایت برنمی‌داریم.
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس تصریح کرد: ملت ما مقاوم پشت ولایت فقیه ایستاده است و دست از حمایت از ارزش‌ها، انقلاب در راه امام خمینی(ره) برنمی‌دارد.
وی با تأکید بر اینکه شکست نهایی دشمنان نزدیک است، بیان کرد: پیام ما به دشمنان اسلام این است که گمان نکنند با حرکت‌های تروریستی و ضد دینی اهدافشان محقق می‌شود بلکه شکست نهایی در انتظار آن‌ها است.
پیکر پاک شهید قبادی در قطعه شهدای بهشت سکینه(س) کرج به خاک سپرده شد.
captcha